Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:51:10 GMT

کشف 60 هزار لیتر قیر قاچاق در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۱۴۳

کشف 60 هزار لیتر قیر قاچاق در زاهدان

جانشین انتظامی استان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق فرآورده های نفتی و کشف 60 هزار قیر قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری 105 زاهدان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی هنگام گشت زنی در محور "بم- زاهدان" طی یک عملیات، موفق شدند، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق فرآورده های نفتی را شناسایی  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این عملیات ضمن توقیف 3 دستگاه تریلی در بازرسی از آنها 60 هزار لیتر قیر قاچاق و فاقدمجوز حمل کشف کردند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: خودروها به پارکینک منتقل و 3 راننده متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق در اولویت کار پلیس است و نیروی انتظامی در راه مبارزه با این پدیده از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص قاچاق کالا و سوخت را با تماس با شماره 110در اختیار پلیس قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کشف قیر جانشین انتظامی استان قیر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان