Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@14:19:21 GMT

اعضای سه باند سرقت منزل در البرز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۳۳۷

اعضای سه باند سرقت منزل در البرز دستگیر شدند

سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در پی افزایش سرقت منازل در برخی از نقاط استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار ماموران پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

 با رصدهای ویژه پلیس  اعضای یک باند چهار نفره  شامل ۲  زن و ۲ مرد شناسایی و دستگیر شدند که دراعترافات خود به ۳۵ فقره سرقت به شیوه پنجره روی اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که این سارقان علاوه برسرقت منزل به ۱۰ فقره سرقت خودرو نیز اعتراف کردند که ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

نادربیگی دربخش دیگری ازسخنان خود به دستگیری اعضای دیگر باند چهار نفره سرقت منزل با ۲۰ فقره سرقت خبرداد و گفت: اعضای این باند بیشتر در مناطق شاهین ویلا، باغستان و حصارک کرج اقدام به سرقت با استفاده از شاه کلید می کردند.

تاکنون در این زمینه  ۲۰ مالباخته شناسایی شده  و تحقیقات برای اعتراف سرقت ها همچنان ادامه  دارد.

ارزش اموال مسروقه ۶ میلیارد تومان برآورد شده است.بیشترین سرقت ها طلا و پول نقد بوده است.

وی به دستگیری سارق سرقت لوازم منزل در منطقه کوی کارمندان کرج  اشاره کرد و افزود: این فرد  با کلید اقدام به بازکردن درمنازل می کرد و اشیاء قیمتی را به سرقت می برد.

 این سارق به ۴۰ فقره سرقت  اموال منازل به ارزش چهارمیلیارد تومان اعتراف و ۲۳ مالباخته شناسایی شدند.

در این زمینه ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیربه دام افتادند.

دستگیری  اعضای باند سرقت وسایل کامیون ها در البرز

نادربیگی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارق کامیون در استان البرز خبرداد وافزود: درپی افزایش سرقت وسایل داخل خودرو کامیون موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

طی تحقیقات ویژه پلیس، سارق شناسایی  و مشخص شد که سارق از قبل  با صاحبان کامیونها  کارمی کرده  و حین کار ضمن کپی برداری از  کلید خودروها در زمان مناسب اقدام به سرقت لوازم داخل این خودروها می کرد.

 در بازرسی از مخفیگاه این سارق  مقادیر زیادی وسایل داخل کامیون ها به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشف شد.

همدست این سارق نیز شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در البرز 

رییس پلیس آگاهی البرز همچنین دربخش دیگری از سخنان خود از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در استان البرز خبرداد و افزود: اعضای این باند سه نفره  اقدام به  سرقت  چهار دستگاه زانیتا، ۲ دستگاه پژو پرشیا، یک دستگاه  پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید اعتراف کردند که 

تاکنون سه دستگاه خودروی زانتیا کشف شده است.

سه سارق و ۲ مالخر دستگیرشدند. ارزش اموال سرقتی ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

سرقت داخل خودرو با شیوه زاغ زنی درالبرز 

نادربیگی از دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو به شیوه زاغ زنی اشاره کرد و بیان داشت: سارقان با زاغ زنی در جلوی بانک ها و صرافی ها اقدام به شناسایی طعمه خود کرده و با پنچر کردن لاستیک خودرو اقدام به سرقت وسایل آن می کردند.

این سارقان تاکنون به ۲۰۰ فقره سرقت به ارزش ۶۰۰ میلیو ن تومان اعتراف کردند.

دستگیری سارقان مسلح درالبرز 

رییس پلیس آگاهی البرز  دربخش دیگری از سخنان خود نیز از شناسایی  اعضای باند ۲ نفره سرقت مسلحانه در استان البرز خبرداد و گفت : سارقان از طریق سایت دیوار طعمه خود را انتخاب و پس از گذاشتن قرار  با تهدید اسلحه اقدام به سرقت خودرو  و وسایل داخل آن می کردند.

یکی از این سارقان دستگیر  که  به یک فقره سرقت اعتراف کرد اما تحقیقات برای سایر سرقت های احتمالی درحال انجام است.

همدست این سارق نیز شناسایی و به زودی دستگیر می شود.

ازسارق یک قبضه سلاح کمری و ۳۹عدد فشنگ کشف شد.

وی از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرارگرفتند خواست که برای شناسایی سارق به اداره آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

برچسب‌ها البرز سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت البرز سرقت دستگیری اعضای باند سرقت استان البرز میلیارد تومان اقدام به سرقت دستگیری سارق اموال مسروقه اعتراف کردند داخل خودرو سرقت خودرو وسایل داخل سرقت وسایل پلیس آگاهی سرقت منزل دستگیر شد فقره سرقت سرقت ها زاغ زنی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت