Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر توسعه آلمان درخواست رئیس جمهور فرانسه مبنی بر ازوم تشکیل اتحادیه دفاعی اروپایی را درست ارزیابی کرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "گرت مولر"، وزیر توسعه آلمان در گفتگو با "ان تی وی" آلمان تاکید کرد که ما به یک پاسخ اروپایی به چالش هایی که از طرف چین و همچنین مواضع جدید آمریکا ایجاد می شود نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اروپا به اندازه کافی قدرتمند است تا هم سطح با آمریکا و چین عمل کند. اما اروپا در صورتی که هر یک از 27 عضو این اتحادیه کار خود را انجام دهد به اندازه کافی قدرتمند نخواهد بود.

مولر در ادامه درباره درخواست رئیس جمهور فرانسه مبنی بر لزوم تشکیل یک اتحادیه دفاعی اروپایی گفت: این یک موضع گیری قدرتمندانه از طرف ماکرون است، در سال 1954 فرانسوی ها مخالف اتحادیه دفاعی اروپایی بودند و حالا این پیام درستی از طرف ماکرون است.

وی همچنین گفت: نظامیان بیشتر در هر کشور عضو این اتحادیه امنیت بیشتر نمی آورد. ما اروپاییان باید تاثیرات هم افزایی را با همکاری هم به جلو ببریم. این مسئله همچنین برای یک رویکرد قدرتمندانه تر در زمینه سیاست توسعه و امنیت لازم است.

وی در ادامه پیشنهادات اصلاحی ماکرون را کاملا درست ارزیابی کرده و گفت: این پیشنهادات دینامیک ایجاد می کند. آلمان و فرانسه باید این دینامیک را در اتحادیه اروپا پیش ببرند و این مسئله همچنین در نهادهای اروپایی باید شکل گیرد. اصل تصمیم گیری به اتفاق آراء در سیاست توسعه ای و سیاست خارجی ما را فلج می کند. ما به تصمیم گیری بر اساس رای اکثریت نیاز داریم. در زمینه سیاست امنیتی ما سال هاست که قدمی رو به جلو نگذاشته‌ایم.

وزیر دفاع آلمان: در عملیات دریایی آمریکا در تنگه هرمز مشارکت نمی‌کنیماقتصاد آلمان برای مقابله با تهدید کرونا آماده نیستشرط آلمان برای برقراری کامل روابط با روسیه

وزیر توسعه آلمان در ادامه به این مسئله انتقاد وارد کرد که آفریقا از موضوعات مورد بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ نیست و گفت: این مسئله متاسفانه در کنفرانس امنیتی نقش مهمی نداشت و این در حالی است که این مسئله چالش بزرگی برای اروپا است.

وی بد شدن اوضاع این منطقه را عامل هجوم بیشتر پناهندگان به اتحادیه اروپا دانسته و گفت: حدود 600 میلیون نفر در آفریقا هیچ دسترسی به برق ندارند. پاسخ اروپا باید انتقال تکنولوژی به این منطقه باشد.

وزیر توسعه آلمان یک استراتژی اروپایی مشترک در قبال آفریقا را ضروری دانسته و خواستار توجه بیشتر اروپا به این مسئله در سال 2020 شد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان اتحادیه دفاعی اروپایی وزیر توسعه آلمان بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد