Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز شاهد برگزاری ۶ دیدار است که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم والیبال شهرداری ورامین در خانه از کاله مازندران پذیرایی می‌کند، ورامینی‌ها این روز‌ها با ۱۴ برد از ۱۵ بازی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند و کاله ای‌ها هم با ۱۱ برد از ۱۵ بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی زودتر از ساید دیدار‌ها و از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه پیگیری می‌شود.  

دیگر دیدار مهم امروز هم مصاف تیم‌های والیبال سپاهان و سایپا است که به میزبانی اصفهانی‌ها انجام می‌شود، شاگردان شهنازی این روز‌ها آماده‌تر از همیشه هستند و در چند هفته گذشته به برد‌های پیاپی دست یافتند، آن‌ها با ۱۲ برد از ۱۵ بازی تیم دوم جدول رده بندی هستند و میزبانشان هم که برای اولین مرتبه در لیگ برتر حضور دارد با ۱۰ برد از ۱۵ بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.  

شهرداری گنبد رده هفتمی هم در یان هفته میزبان شهروند اراک است، گنبدی‌ها با ۸ برد از ۱۵ بازی شرایط نسبتا خوبی دارند و جایگاهشان تا حدودی تثبیت شده است با این حال آن‌ها در چند هفته گذشته خوب نبوده اند و می‌خواهند برابر تیم رده دوازدهمی شهروند اراک به پیروزی برسند.  

شهرداری ارومیه هم در دیگر دیدار مهم میزبان راه یاب ملل مریوان است، شاگردان اکبری این روز‌ها شرایط خوبی دارند و با ۱۰ برد از ۱۵ بازی تیم ششم جدول رده بندی هستند و کار سختی برابر راه یاب ملل مریوانی دارد که این روز‌ها به شرایط بهتری رسیده است و با ۴ برد از ۱۵ بازی تیم تیم نهم جدول رده بندی است، مریوانی‌ها در تلاشند تا در بازی‌های پیش رو برنده باشند و در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر به جمع ۸ تیم برتر برسند.  

فولاد سیرجان هم در یکی دیگر از بازی‌های امروز در مشهد با پیام این شهر بازی می‌کند، سیرجانی‌ها با شروع مجدد لیگ به شرایط بهتری رسیده اند و توانسته اند نتایج بهتری بگیرند و حالا هم با ۵ برد از ۱۵ بازی تیم هشتم جدول رده بندی هستند، پیامی‌ها هم در طرف مقابل با ۳ برد از ۱۴ بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.  

شهداب یزد و خاتم اردکان هم در یک دیدار جذاب که به نوعی دربی استان یزد محسوب می‌شود برابر هم صف آرایی می‌کنند، خاتم با ۲ برد از ۱۴ بازی تیم آخر جدول رده بندی است و شهداب هم با ۳ برد از ۱۵ بازی تیم دهم جدول رده بندی است.  

دیدار‌های امروز به غیر از دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و کاله مازندران از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال جدول رده بندی قرار جدول رده بندی روز ها دیدار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد

مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

طرفداری | در چهارچوب رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کافا)، امروز تیم ملی تاجیکستان به مصاف ترکمنستان رفت و حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داد.

تیم داوری دیدار میزبان مسابقات مقابل ترکمنستان، دو عضو ایرانی در خود می‌دید. مهناز ذکایی به عنوان داور اول و آتنا لشنی به عنوان کمک داور، بازی تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

مهناز ذکایی در اسفند ۱۴۰۲ گزینه حضور در تیم قضاوت دربی پایتخت به عنوان داور VAR بود اما همانند مهسا قربانی، این فرصت را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد