Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بهانه و طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار پروژه «میدان‌بار» را قابل پذیرش ندانست و گفت: سرمایه‌گذار پروژه را تحویل ندهد پیگیری قانونی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با بیان اینکه یکی از مدافعان هولدینگ و سرمایه‌گذار هستم اظهار کرد: به طور حتم با این اقدام امور سرمایه‌گذاری در راستای تأمین منافع شهر و مردم به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوزه عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌وبار جدید همدان تلاش داشتیم تا تمام موانع پیش‌رو را رفع کنیم و قصد بر این است تا مشکلات حل شود؛ اما انتظار می‌رود پیشرفت کار پروژه مناسب باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدام بیش از وظیفه در این پروژه سرمایه‌گذاری افزود: تاکنون تمام درخواست‌های سرمایه‌گذار به هر شکل ممکن، تأمین شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار نیز اعلام کرده اگر پروژه میدان بار جدید تا خردادماه سال آینده پیشرفت خوبی نداشته باشد، باید خلع ید سرمایه‌گذار صورت گیرد گفت: باید به وعده خود عمل نمی‌کنیم.

گردان ضمن اخطار قاطعانه شورای شهر به سرمایه‌گذار پروژه بزرگ میدان میوه و تره‌وبار، اظهار کرد: قرار بود این طرح یک ساله به اتمام برسد؛ اما طی هشت ماه پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد نبودیم.

وی تأکید کرد: در صورت عدم برخورداری از پیشرفت مناسب پروژه تا خردادماه سال آینده، اجازه ادامه کار را نخواهیم داد و به صورت قانونی، موضوع را پیگیر خواهیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بهانه و طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار را پذیرفتنی ندانست و تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم مشکلات رکود بازار میدان‌بار یزد در همدان هم رخ دهد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان میوه اقتصاد سرمایه گذاری رئیس شورای اسلامی شهر همدان سرمایه گذار پروژه سرمایه گذاری میدان بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران