Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:17:20 GMT

نخوردن غذا باعث کاهش وزن می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۶۴۰

نخوردن غذا باعث کاهش وزن می‌شود؟

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیام فرح بخش، متخصص تغذیه و رژیم درمانی اظهار کرد: بسیاری از افراد برای کاهش وزن خود از روش‌های مختلف مانند حذف وعده‌های غذایی استفاده می‌کنند، اما جالب است بدانید حذف وعده غذایی نه تنها به کاهش وزن کمک نمی‌کند بلکه با ثابت ماندن ۴ وعده غذایی و اضافه شدن دو میان وعده، افراد می‌توانند برای کاهش وزن خود برنامه ریزی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهسته غذا خوردن موجب کاهش وزن می‌شود

او افزود: با نخوردن غذا در یک وعده، احساس گرسنگی شدیدی در فرد بوجود می‌آید و به خاطر کالری که بدن از دست داده است، در وعده بعدی نمی‌تواند گرسنگی خود را کنترل کند و با خوردن غذای بیشتر کالری از دست رفته را جبران می‌کند.

این متخصص تغذیه بیان کرد: در علم تغذیه و رژیم درمانی موضوعی با عنوان غذاهای چربی سوز وجود ندارد که بتوان با حذف وعده غذایی و مصرف غذاهای چربی سوز در وعده بعد، وزن خود را کاهش بدهیم. با مصرف غذاهای کم چرب در هر وعده غذایی، می‌توان این باور غلط را از بین برد.

فرح بخش افزود: یکی از راه‌های کاهش وزن، افزودن وعده غذایی از ۴ وعده به ۶ وعده و میان وعده غذایی است.

او در پایان گفت: افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید با مراجعه به متخصص تغذیه و برنامه ریزی مناسب، فرآیند کاهش وزن را انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تغذیه لاغری نخوردن غذا چاقی رژیم جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ منبع پروتئین گیاهی

آفتاب‌‌نیوز :

محصولاتی که در ادامه برای شما معرفی می‌کنیم را می‌توانید هم به صورت تنها و هم در کنار سایر وعده‌های غذایی مصرف کنید و ارزش غذایی وعده‌های روزانه خود را افزایش دهید.

عدس و دال عدس

لوبیا چیتی

نخود

ماش و جوانه ماش

نخود سبز

کینوا

پسته و بادام

کلم بروکسل

دانه چیا

ذرت

کلم بروکلی

سویا

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • ۱۲ منبع پروتئین گیاهی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون