Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح برای مقابله با طرح آمریکایی معامله قرن است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ارم‌نیوز، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین گفت، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده که یک کنفرانس بین‌المللی صلح برگزار کند و مذاکرات براساس قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی از این کنفرانس آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، عباس درباره این کنفرانس پیام‌هایی را به روسیه و اتحادیه اروپا خواهد فرستاد.

عریقات ادامه داد، کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین امروز (یکشنبه) یک نشست مشورتی برای بررسی چهار پرونده مهم در سایه رویکردهای رهبری فلسطین در مقابله با طرح معامله قرن برگزار خواهد کرد و در این نشست قطعنامه‌های مربوط به فلسطین در شورای امنیت، پیش‌نویس قطعنامه گروه عربی و کشورهای جنبش عدم تعهد در این شورا بررسی می‌شود.

همچنین قرار است در نشست امروز موضوع شرکت‌های حامی شهرک‌سازی‌های اسرائیلی، پرونده دادگاه کیفری بین‌المللی، طرح آشتی فلسطین و سفر هیئت سازمان آزادی‌بخش به غزه مورد بررسی قرار بگیرد.

عریقات تأکید کرد، اقدام بعدی رهبری فلسطین در مقابله با معامله قرن ممانعت از الحاق شهرک‌های کرانه باختری و غور اردن توسط رژیم صهیونیستی است.

وی در این خصوص گفت: اگر اسرائیل دست به این اقدام بزند، کشورهای جهان و اتحادیه اروپا چه خواهند کرد.

عریقات ادامه داد، مسئول روابط امنیتی و خارجی اتحادیه اروپا گفته است که نمی‌توان در مقابل این اقدام سکوت کرد و باید عدم سکوت را با مجازات و محاکمه اسرائیل در صورت اقدام به الحاق این اراضی نشان داد.

وی گزارش داد، تشکیلات خودگردان برای پایان دادن به حضور شرکت‌های بین‌المللی مرتبط با شهرک‌های استعماری اسرائیل تلاش خواهد کرد.

پیش از این محمود عباس ضمن سخنرانی در سازمان ملل بر موضع ثابت فلسطین درباره معامله قرن تأکید کرده بود.

همچنین کمیساریای عالی حقوق بشر روز چهارشنبه لیست شرکت‌های مرتبط با شهرک‌سازی‌های اسرائیلی را منتشر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین فلسطین در مقابله تشکیلات خودگردان اتحادیه اروپا معامله قرن بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای

میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، به نقل از مرکز دیپلماسی‌ عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای صبح امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت ماه) و با حضور محمد قنادی مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از متخصصان صنعت هسته‌ای داخلی و خارجی به‌طور رسمی در اصفهان آغاز شد.

قنادی در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی این کنفرانس‌ها اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی ایران در همه سال‌های فعالیت به خدمات‌رسانی گسترده پرداخته و اکنون این سازمان در عرصه‌های گوناگون توانسته خدمات ارزنده‌ای را به هموطنان ارایه دهد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: چرخه سوخت، تولید برق هسته‌ای، رادیوداروها،‌ رادیوایزوتوپ‌ها در صنعت وکشاورزی، گداخت و لیزر از جمله دستاوردها و خدمات صنعت هسته‌ای بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه قسمت‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه سازمان انرژی اتمی و صنعت هسته‌ای ایران برای ارایه خدمات به مردم بزرگوار کشور مشغول فعالیت هستند، گفت: ‌فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته و در سازمان انرژی اتمی ایران انجام شده بود، بیانگر موفقیت‌های این سازمان در عرصه علم و فناوری است. با توجه به گستره فعالیت‌ها و بر اساس دستور ریاست سازمان، سند جامع راهبردی در افق 1420 تهیه و تدوین شد که مطابق آن نقشه راه ما برای تولید 20 هزار مگاوات براق هسته‌ای، تولید رادیوایزوتوپ‌های مورد نیاز در صنعت و کشاورزی و نیز حوزه گداخت و لیزر در 20 سال آینده کاملا مشخص شده است.

معاون سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه اکنون نیروگاه اتمی بوشهر با تولید یک هزار مگاوات برق هسته‌ای درحال فعالیت است و همچنین چند نیروگاه اتمی نیز در دست ساخت داریم و که مطابق برنامه‌ریزی در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید، افزود:‌ در تولید رادیوداروها در سطح منطقه در رتبه نخست قرار داریم و در سطح جهانی نیز از جایگاه خوبی برخورداریم. سالانه یک میلیون نفر از رادیوداروهای تولیدی سازمان انرژی اتمی ایران استفاده می‌کنند که برای سال‌های آینده، خدمات ما تداوم خواهد داشت.

قنادی ادامه داد: شاهد برگزاری سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای هستیم و مقالاتی که در این رویدادها ارایه شده در اصل آخرین دستاوردهایی است که در عرصه فناوری هسته‌ای در سازمان انرژی اتمی ایران و بعضی کشورها به‌دست آمده است.

معاون سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در این رویداد علمی شاهد حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های گوناگون داخلی و خارجی، متخصصان صنعت هسته‌ای و سایر صنایع و .. هستیم و امیدواریم که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با تبادل اطلاعات بتوانند برای فعالیت‌های هسته‌ای، اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: بر اساس فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر و در صنعت هسته‌ای ایران انجام شده به ارایه اطلاعات می‌پردازیم زیرا براین باوریم که تبادل اطلاعات سبب ارتقای علمی در سطح داخلی و جهانی فناوری هسته‌ای می‌شود.

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است