Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:15:32 GMT

وقتی هکرها نیمار را به بارسا برمی گردانند!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۶۹۶

وقتی هکرها نیمار را به بارسا برمی گردانند!

گروهی از هکرهای اینترنتی با ورود به صفحه باشگاه بارسلونا در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نوید بازگشت ستاره برزیلی سابق این تیم به کاتالونیا را داده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، یک گروه از هکر‌های اینترنتی موسوم به «OurMine» با هک کردن صفحه اختصاصی باشگاه بارسلونا در توئیتر اقدام به انتشار یک پیام جالب توجه درباره نیمار در این صفحه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هکر‌ها در پیام خود در صفحه توئیتر باشگاه بارسلونا نوشته‌اند:

سلام، ما گروه OurMine هستیم. خب این دومین باری است که داریم وارد این صفحه می‌شویم. سطح امنیت آن بهتر شده، اما هنوز هم بی‌عیب‌و‌نقص نیست. امنیت حساب کاربری‌تان را ارتقا دهید و با ما تماس بگیرید تا خدمات امنیتی لازم را به شما ارائه کنیم.

با انتشار این پیام، مسئولان باشگاه بارسلونا بلافاصله در صدد حذف این پیام برآمدند، اما آن‌ها نه تنها موفق به انجام این کار نشدند، بلکه شاهد انتشار پیام‌هایی دیگر از هکر‌ها در صفحه اختصاصی‌شان در توئیتر بودند. یکی از این پیام‌ها دارای عکسی از نیمار با پیراهن بارسلونا بود که در آن نوشته شده بود:

«توانستیم به تعدادی از پیام‌های خصوصی (میان اعضای باشگاه) دسترسی پیدا کنیم و به نظر می‌رسد که نیمار به بارسا بازخواهد گشت.»

یکی دیگر از پیام‌هایی که توسط هکر‌ها منتشر شد، در مورد استعفای خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا بود.

باشگاه بارسلونا اندکی پس از انتشار این پیام‌ها، اقدام به حذف آن‌ها کرد و در پیامی جدید نوشت:

حساب‌های کاربری باشگاه بارسلونا در توئیتر هک شده‌اند و پیام‌هایی که در صفحه ما قرار گرفت، گزارش و حذف شدند.

گروه OurMine یک گروه از هکر‌های اینترنتی است که پیش از این هم به حساب‌های کاربری چندین تن از افراد و سازمان‌های معروف جهان نفود کرده بودند و این بار باشگاه بارسلونا هدف آن‌ها واقع شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا نیمار بارسلونا پاریسن ژرمن لالیگا اسپانیا نیمار محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال باشگاه بارسلونا پیام هایی هکر ها پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا