Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:35:18 GMT

حسینی: برد مقابل الاهلی پل بزرگی برای صعود استقلال است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۷۴۱

حسینی: برد مقابل الاهلی پل بزرگی برای صعود استقلال است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی در نشست خبری پیش از بازی استقلال ایران با الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: هرچند تیم ما چند مصدوم دارد ولی سایر بازیکنان انگیزه دو چندانی برای بازی فردا دارند. خوب می دانیم بازی فردا پل بزرگی برای صعودمان به مرحله بعد است و سه امتیاز آن به صعودمان کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه امیدوار هستیم با سه امتیاز به ایران برگردیم. بازی تیم های ایران و عربستان همیشه جذاب بوده است. چقدر خوب می شد این بازی ها در کشور خودمان برگزار می شد. امیدوارم از سال آینده این مشکل رفع شود. (مشکل بازی در زمین بی طرف)

دروازه بان استقلال درباره کشور کویت به عنوان میزبان بازی دو تیم، تصریح کرد: کویت امکانات خوبی داشته است. فردا هم در استادیوم خیلی خوبی بازی می کنیم. امیدوارم با سه امتیاز کویت را ترک کنیم.

کد خبر 4854208

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسین حسینی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران الاهلی عربستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم