Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:33:54 GMT

۱۴۲ نفر بر اثر تصادف در جاده‌های قم فوت کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۷۴۲

۱۴۲ نفر بر اثر تصادف در جاده‌های قم فوت کرده‌اند

سرهنگ مختار پناهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کاهش ۹ درصدی تعداد فوت شدگان تصادفات برون شهری طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: طی این مدت تعداد ۱۴۲ نفر در تصادفات محورهای برون شهری قم فوت کرده‌اند.

وی بیان کرد: تصادفات جرحی طی ۱۰ ماهه نخست امسال یک درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان قم بیشترین تصادفات فوتی را از ابتدای سال تاکنون در اتوبان قم - تهران دانست و افزود: اتوبان قم - تهران با ۲۴ فوتی، محور قم - سلفچگان با ۱۴ فوتی، اتوبان قم - کاشان با ۱۲ فوتی، محور کهک با ۱۲ فوتی و جاده گرمسار با ۱۲ فوتی بیشترین تعداد تصادفات را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش یک درصدی جرایم رانندگی طی ۱۰ ماهه نخست امسال تصریح کرد: بیشترین تخلفات رانندگی طی این مدت مربوط به سرعت غیر مجاز بوده است.

سرهنگ پناهی بیان کرد: بیشترین علت تصادفات در جاده‌های برون شهری قم به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه و غیره بوده است.

کد خبر 4854166

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان قم قم فرماندهی انتظامی قم دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند قاسم سلیمانی ۱۲ فوتی برون شهری اتوبان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته