Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@21:56:21 GMT

سرپرست جدید اداره کل راهداری استان گیلان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۱۶۸

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهندس خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه راهداری زمستانی در استان اظهار داشت:  
عملیات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول  فعالیت  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از خدمات محمد رضا نازک کار طی سال های خدمت در این اداره کل تقدیر کرد و افزود:

ایشان مجموعه ای را تحویل گرفتند که باید از نو ساخته می شد. ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که 2 معاونت در دو حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بوده که این کار توسط مهندس نازک کار به خوبی انجام شد.
مقبلی خاطر نشان کرد: استان گیلان و پایانه ی مرزی آستارا مسایل خاص خودش را دارد که باید مدیریت شود و نقش خوبی را در تبادلات حمل و نقلی با کشورهای همسایه ایفا نماید.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر این که اساس کار بر مبنای خدمت است، اظهار داشت:

با شدت گرفتن بیماری مهندس نازک کار که با آغاز برف سنگین در استان گیلان همزمان بود، ایشان درخواست بازنشستگی پیش از موعد را به معاون وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد که با این درخواست موافقت شد.
وی افزود: تا تعیین تکلیف پست مدیر کل جدید، معاون فنی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده و مهندس نازک کار با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا زمان بازنشستگی به عنوان مشاور رئیس سازمان در روسازی و آسفالت منصوب شده است.
براساس این گزارش، سبحان اله علیپور سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ، طی سخنانی در خصوص برنامه های پیش رو در استان در راستای نیل به اهداف سازمان و خدمت رسانی مطلوب به مردم و هموطنان مطالبی بیان کرد.​

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل اداره کل راهداری استان گیلان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند