Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:07:02 GMT

خرم الحسینی: روی کاغذ احتمال دارد سقوط کنیم!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۳۳۸

خرم الحسینی: روی کاغذ احتمال دارد سقوط کنیم!

محمد خرم‌الحسینی هافبک خوش تکنیک ماشین سازان می گوید باوجود اینکه شاید روی کاغذ احتمال سقوط برای تیمش وجود داشته باشد ولی آن ها اصلا به این موضوع فکر نمی کنند و می توانند در بازی های آینده نتایج خوبی بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد خرم‌الحسینی هافبک خوش تکنیک ماشین سازان در گفتگو با خبرنگار ما راجع به باخت این هفته تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر عنوان داشت: انصافا شاهین در نیم فصل دوم تیمی متحول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند بازی اخیر هم نتایج خیلی خوبی گرفته و چیزی هم برای از دست دادن ندارند چرا که نیم فصل اول نتایج ضعیفی گرفتند و در نیم فصل دوم می خواهند هر طوری که شده بازی ها را ببرند چرا که شاهین تیم ریشه داری است که هوادارانش هم برای حمایت از آن ها به استادیوم می روند. بازی ما هم‌ مقابل شاهین طوری بود که ما خیلی بهتر بازی کردیم و اگر آمار بازی را هم ببینید متوجه این موضوع خواهید شد ولی آن ها خوش شانس تر بودند و توانستند بازی را ببرند. انشاالله که بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

 

هافبک جوان سبزقباها در رابطه با حضور کمرنگ هواداران در بازی های نیم فصل دوم ماشین سازی نیز اظهار داشت: راستش دلیلش را نمی دانم، شاید به خاطر سرماست چون هوای تبریز این روزها به شدت سرد است. ولی ما هم به حمایت هواداران واقعا نیاز داریم و همین جا از فوتبال دوستان آذربایجانی خواهش می‌کنم که در بازی های خانگی بعدی حمایتمان کنند چرا که نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می باشد و در صورتی که حمایت نکنند به مشکل برخواهیم خورد. منتظر حضور پرشور آن ها در بازی های بعدی هستیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که با نتایج ضعیف اخیر آیا نگران سقوط نیستند؟ گفت: شرایط طوری است که روی کاغذ می شود حساب کرد که اگر نتیجه نگیریم احتمال سقوط وجود داشته باشد ولی ما اصلا و ابدا به سقوط فکر هم نمی کنیم. شخصیت تیم‌ما به گونه ای است که جلوی همه تیم های قدر مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان خوب نتیجه گرفتیم. بازیکنان بسیار خوبی هم داریم که امیدواریم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم و در انتها هم‌با یک رتبه خوب لیگ را تمام‌ کنیم.

 

خرم‌الحسینی راجع به بازی هفته آینده تیمش مقابل نساجی نیز گفت: این بازی در زمین خودمان است و انشاالله که با حمایت هوادارانمان بتوانیم‌ سه امتیاز بازی را بگیریم و خودمان را از شرایط کنونی دور کنیم و به روزهای خوبمان برگردیم.

محمد خرم الحسینی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز حمایت هواداران خرم الحسینی نیم فصل دوم روی کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد در اراک به پیروزی برسد؛ بردی که نمی‌توان در آن درخشش فریبرز گرامی مدافع این تیم را نادیده گرفت. فریبرز گرامی که در تیم منتخب این هفته لیگ برتر هم قرار گرفته، درباره مصاف با آلومینیوم به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و خوب پیش رفت. نیمه اول نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم در زمین ظاهر شویم که شاید علتش خستگی بچه‌های تیم بود. البته طبیعی هم بود، چرا که در یک بازه 12 روزه سه بازی پشت سر هم داشتیم. باز هم خدا را شکر در نیمه دوم شرایط ما خیلی بهتر شد و خصوصا با تعویض‌هایی که داشتیم، روند بازی ما دگرگون شد.

وی درباره وضعیت ذوب آهن توضیح داد: تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. علی‌رغم نمایش خوبی که در این چند بازی اخیر داشتیم، آنطور که باید به حق‌مان نرسیدیم. ما حداقل می‌توانستیم 7 امتیاز دیگر در این مدت بیشتر داشته باشیم. نکته مهم این است که تیم ما به روند خوبی رسیده و آن را ادامه می‌دهد. مدتی بود که همه اعضای تیم مخصوصا آقای ربیعی تحت فشار خاصی بودند. خدا را شکر با این برد توانستیم از این فشار خارج شویم.

مدافع ذوب آهن درباره شرایط حاکم بر ذوب‌آهن عنوان کرد: جو حاکم بر ذوب آهن خیلی خوب است. من خودم فکر نمی‌کردم اینقدر زود بتوانم با بقیه ارتباط بگیرم اما این اتفاق افتاد و بچه‌های ذوب آهن ثابت کردند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بی‌نظیر هستند. درباره شرایط مالی ذوب آهن هم باید بگویم که خدا را شکر، می‌گذرد. شاید در حد انتظار خودم نباشد اما بد هم نیست.

او با تقدیر از طرفداران ذوب‌آهن گفت: هواداران ذوب آهن واقعا این تیم را دوست دارند. طبیعی است که وقتی تیمی چند بازی نتیجه نگیرد، هوادارانش دلسرد شوند ولی طرفداران ذوب آهن ثابت کردند اینگونه نیستند. همین بس که در بازی اراک تا لحظه آخر حمایت کردند و خدا را شکر توانستیم مزد این حمایت را بگیریم. از آنها می‌خواهم در بازی با نساجی هم تیم را تنها نگذارند و خیلی به حضورشان در ورزشگاه نیاز داریم تا بتوانیم لیگ را با بهترین رتبه به پایان برسانیم.

گرامی درباره دیدار با تراکتور در جام حذفی عنوان کرد: ما نگاه خاصی به جام حذفی داریم. شاید تراکتور اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما فوتبال خیلی خوبی را ارائه داده است. تراکتور حریف سرسختی است و با حمایت پر شور هوادارانش کار سختی خواهیم داشت. قطعا آنها به دنبال قهرمانی جام حذفی هستند ولی ما هم با انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت تا انشاالله نتیجه لیگ را مقابلشان تکرار کنیم.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد