Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم حضور پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه از شرایط اقتصادی سخت کشور و تنگنا‌های مردم باخبر هستیم. من نه به عنوان یک مدیر فوتبالی بلکه به عنوان یک شهروند حقوق بگیر اعتقاد دارم مردم ایران سختی‌های زیادی می‌کشند، اما در مواقعی مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی جوهره خودشان را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با وجود تمام این مشکلات و سختی‌ها هیچ وقت ندیده ایم مردم ایران با صندوق رای قهر کنند. وقتی سردار عزیز ما شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید دیدید اقشار مختلفی از مردم در تشییع پیکر آن شهید والامقام و همزمان شهیدش شرکت کردند. انتخابات هم به گروه یا طیف خاصی تعلق ندارد بلکه برای کل ملت شریف ایران است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: تعداد آرای ماخوذه و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد در ابعاد مختلف به سود کشورمان است. ما اکنون در مذاکرات مختلفی هستیم و حضور مردم در انتخابات سبب پر شدن دست مسئولان کشورمان در مواجهه با عوامل و ایادی استکبار می‌شود. همانگونه که در بحث تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی دنیا هاج و واج مانده بود و افرادی که در این ترور خبیثانه و ناجوانمردانه دست داشتند متوجه شدند ملت بزرگ ایران پشت نظام و قهرمان ارزنده شان هستند و به همین دلیل ترور حاج قاسم در بسیاری از رسانه‌های منصف بین المللی محکوم شد، اکنون هم حضور پرشور مردم در انتخابات سبب تودهنی به مستکبران خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان لیگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حاج قاسم سلیمانی مردم در انتخابات مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان این مسابقات با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های مریوان، سروآباد و شویشه با استقبال پرشور مردم در روستای هلیزآباد مریوان برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم «نی» با سه گُل از سد تیم ((چوین)) گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک