Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:51:02 GMT

مهدی رضاقلی‌زاده سکان‌دار هاکی زنجان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۶۷۹

مهدی رضاقلی‌زاده سکان‌دار هاکی زنجان شد

ایسنا/زنجان سکان هیأت هاکی استان زنجان با اکثریت اعضای مجمع انتخابات به مهدی رضاقلی‌زاده رسید.

مجمع انتخابات هیأت هاکی استان پیش از ظهر امروز (۲۷ بهمن) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که بعد از رأی‌گیری، مهدی رضاقلی‌زاده به عنوان تنها کاندیدای این مجمع توانست با اخذ ۱۲ رأی برای چهار سال آینده سکان هیأت هاکی استان را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که همانند مجمع گذشته بدون حضور نماینده‌ای از فدراسیون هاکی برگزار شد، مهدی رضاقلی‌زاده که از ۲۱ آبان‌ماه امسال سرپرستی این هیأت را به واسطه استعفای محمدتقی عمادی‌فر عهده‌دار شده بود، برگزاری دوره‌های استعدادیابی را یکی از اولویت‌های این هیئت برشمرد و گفت: اولین مرحله استعدادیابی در دی‌ماه برگزار شد و مرحله دوم نیز قرار است فروردین‌ماه سال آینده برگزار شود.

وی، نیاز امروز هاکی زنجان را برخورداری از چمن مصنوعی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه هاکی روی چمن یکی از رشته‌های المپیکی به‌شمار می‌رود، لذا امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که هاکی زنجان بتواند در این زمینه تمرینات خود را زیر نظر مربیان مجرب ادامه داده و شهرستان‌ها نیز بتوانند از زیرساختی چون چمن مصنوعی برخوردار و هاکی استان توأمان توسعه یابد.

رئیس هیأت هاکی استان زنجان از میزبانی تیم‌ملی ب هاکی ایران در ابهر خبر داد و خاطرنشان کرد: آماده‌سازی تیم هاکی زنجان برای اعزام به رقابت‌های لیگ دسته یک، میزبانی رقابت‌های لیگ برتر هاکی در دهه سوم اسفندماه امسال و نیز ایجاد مقدمات راه‌اندازی هاکی چمنی در استان، از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های هیأت هاکی استان به‌شمار می‌رود.

گفتنی است، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ مجمع انتخابات هیأت هاکی استان زنجان برگزار شد که محمدتقی عمادی‌فر با کسب ۱۰ رأی ریاست این هیأت را در دست گرفت و عبدالله کرم‌زاده که فقط یک رأی از اعضای مجمع به دست آورده بود، از رسیدن به این مهم بازماند. این در حالی است که ۶ آبان‌ماه ۹۱ اعظم فضلی ریاست این هیأت را برای چهار سال عهده‌دار شد و اسماعیل بابایی نیز تا زمان برگزاری مجمع بعدی، به عنوان سرپرست در این سمت فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان هاكي استانی ورزشی مجمع انتخابات هاکی زنجان اعضای مجمع برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر

در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد. اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر