Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین رده‌بندی فیفا در سال ۲۰۲۰، همچنان در رده دوم آسیا و سی‌وسوم جهان جای خواهد داشت. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه 20 فوریه (اول اسفند) قرار است اولین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان در سال 2020 را اعلام کند، سایت  «football-rankings.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

info» طبق فرمول‌های موجود، جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان را پیش‌بینی کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1488 امتیاز همچنان در رده سی‌وسوم جهان و دوم آسیا بوده و تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آید.

جایگاه پنج تیم برتر آسیایی نیز نسبت به آخرین رده‌بندی هیچگونه تغییری نخواهد کرد. در قاره آسیا ژاپن با 1502 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و در رده بیست‌وهشتم جهان جای دارد. پس از ایران هم، کره‌جنوبی با 1461 امتیاز (رده 40 جهان)، استرالیا با 1457 امتیاز (رده 42 جهان) و قطر با 1396 امتیاز (رده 55 جهان) به‌ترتیب رده‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

اسکوچیچ: کسی نمی‌تواند مرا بخرد و لیست سیاهی نداریم/ مربی بیش فعالی هستم و دوست دارم هجومی بازی کنیم/ آلرژی داشتم نه مشکل قلبی

جایگاه 10 تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم‌های بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، اروگوئه، کرواسی، پرتغال، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا به‌ ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا تیم ملی فیفا تیم ملی دوم آسیا رده بندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ

به گزارش "ورزش سه" اگرچه رتبه‌های دیگر در جدول رده‌بندی لیگ برتر به غیر از اول دوم سوم و پانزدهم و شانزدهم چندان تفاوتی برای تیم‌های مختلف ندارد و سودی را به آنها نمی‌رساند اما تک رقمی شدن در چند سال گذشته به یکی از موضوعات مهم برای تیم‌ها تبدیل شده است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ به غیر از 6 تیم اول که تقریبا خود را جدا کرده و بالا‌نشینی‌شان را قطعی کردند، تیم‌های شمس‌آذر قزوین، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و هوادار تهران به ترتیب رتبه‌های هفتم تا یازدهم را در اختیار دارند و برای بهبود جایگاه خود تلاش می‌کنند.

با توجه به نزدیکی امتیازات در میانه جدول این 5 تیم امیدوار به کسب رتبه تک رقمی هستند و به همین خاطر جایگاه‌های نهم و بالاتر اهمیت ویژه‌ای برای آنها خواهد داشت.

بی‌شک ۵ تیم مذکور که خیالشان از بقا در لیگ راحت شده، در ۵ هفته پایانی تمام تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر به کار خواهند گرفت و امیدوارند در پایان فصل حداقل رتبه نهم که تک رقمی است را به دست بیاورند؛ هرچند که بالاتر آمدن در جدول هم برای آنها مهم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟