Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:58:16 GMT

اخبار مشروح ۱۳، یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۵۳۴

‍‍‍‍‍‍

اظهارات مداخلانه جویانه مقامات آمریکا علیه ایران؛ پنج روز تا انتخابات؛ گرامیداشت سردار شهید سلیمانی با حضور رئیس قوه قضائیه از عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز اختصاص دارد به:

* «برایان هوک»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، مدعی شده: حکومت ایران، نمی‌گذارد مردم در انتخابات شرکت کنند، و برندگان انتخابات، از هم اکنون مشخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* در حالی که کمتر از ۵ روز، به آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی است، مردم به اصطلاح، در حال سبک و سنگین کردن مشخصات نامزد‌ها هستند و برای این کار، معیار‌هایی دارند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* وزیر کشور گفت: همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات دوم اسفند انجام شده است. آقای رحمانی فضلی با بیان اینکه، حدود یک میلیون نفر در برگزاری انتخابات ایفای نقش می‌کنند، گفت: ۵۴ هزار و ۶۱۱ شعبه اخذ رأی در ۲۰۸ حوزه انتخابی، آرای مردم را در سراسر کشور اخذ می‌کنند. وزیر کشور با بیان اینکه، برگه‌های تعرفه رأی بیش از ۱۰ نوع شاخص امنیتی دارد، گفت: بازرسان وزارت کشور، ناظران شورای نگهبان و نمایندگانی از احزاب و گروه‌ها در حوزه‌های اخذ رأی حضور دارند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* امروز، هموطنان در کرمان، میزبان مراسمی هستند برای گرامیداشت سردار شهید سپهبد، حاج قاسم سلیمانی در ایام اربعین آن شهید و همرزمانش. رئیس قوه قضائیه، که به عنوان سخنرانی اصلی این مراسم، به کرمان رفته، در بدو ورود، تاکید کرد: علاوه بر خروج آمریکایی‌ها که به عنوان انتقام اصلی خون حاج قاسم باید محقق شود؛ این عملیات تروریستی را، حقوقی نیز پیگیری خواهیم کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* رئیس قوه قضائیه، در نخستین برنامه سفر به کرمان، با حضور بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و قرائت فاتحه، یاد آن شهید عزیز را گرامی داشت. سحرگاه امروز همچنین، سنگ مزار جدید سردار آسمانی ملت ایران، با حضور فرزندانش، رونمایی شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* اما همانطور که به اطلاع رسید، رئیس قوه قضائیه به کرمان سفر کرده. آقای رئیسی، پیش از ظهر امروز با قضات و کارکنان قضایی استان کرمان هم دیدار کرد. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این دیدار به کارکنان قضایی این استان یاداوری کرد: مردم باید با همه وجود، عدالت را احساس کنند و گره از مشکلاتشان باز شود.

* ناهید ۲ در پایان راه، "پارس یک" هم در دو قدمی خط پایان ... رئیس پژوهشگاه فضایی، در نخستین رویداد تخصصی زنان در صنعت فضایی ایران، گفت: مدل مهندسی ماهواره مخابراتی ناهید ۲، به پایان رسیده است و وارد مرحله کیفی شده‌ایم. همچنین از به ثمر نشستن مراحل طراحی ماهواره پارس یک و بلوک انتقال مداریء سامان که امکان انتقال ماهواره را به مدارات عملیاتی می‌دهد هم، یکی دو قدم بیشتر نمانده است.

* در هشتمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مقرر شد پروژه‌های نیمه تمام در حوزه دفاع مقدس تکمیل و به بهره برداری برسد. تهیه مستند ۱۰۰ قسمتی دفاع مقدس با همکاری سازمان صدا و سیما و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر مصوبات این نشست بود.

* رئیس مجلس شورای اسلامی در صدر هیئتی پارلمانی، وارد دمشق پایتخت سوریه شد. آقای لاریجانی پس از ورود به دمشق با حضور در زینبیه، بارگاه نورانی حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها را زیارت کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت روز گذشته رژیم سعودی در یمن را محکوم کرد. در حمله دیروز جنگنده‌های سعودی آمریکایی به شهر المصلوب در استان جوف یمن بیش از ۳۰ غیرنظامی که بیشترشان زن و کودک بودند به شهادت رسیدند. آقای موسوی ضمن محکوم کردن این حمله و ابراز همدردی با مردم یمن از سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات رژیم سعودی انتقاد کرد.

* افزایش شمار جان باختگان کرونا در چین به ۱۶۶۶ نفر ... شمار مبتلایان هم به ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است. کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام کرد روز شنبه، دو هزار و ۹ مورد به شمار مبتلایان افزوده شد و ۱۴۲ نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

* اصابت ۴ موشک نزدیک سفارت آمریکا در حمله به منطقه سبز بغداد ... در این حمله سه موشک به نزدیکی سفارت آمریکا و یک موشک به مقر فرماندهی حشد الشعبی در شرق بغداد اصابت کرد. حملات، بامداد امروز به وقت محلی، به وقوع پیوست. در پی این حمله ستون‌هایی از دود در آسمان منطقه نمایان شد و هواپیما‌های نظامی بر فراز منطقه به پرواز در آمدند. هیچ گروهی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح مشروح 13 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس قوه قضائیه دفاع مقدس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!