Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:56:26 GMT

سامانه بارشی فردا دوشنبه وارد البرز می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۶۱۲

سامانه بارشی فردا دوشنبه وارد البرز می شود

منصور رحمانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از ورود تدریجی سامانه بارشی و فعالیت آن برای فردا دوشنبه در آسمان البرز است که موجب افزایش ابر، مه آلودگی، بارش ساعتی برف و باران در استان خواهد شد.

براین اساس آسمان امروز یکشنبه قسمتی ابری به تدریج تمام ابری، ارتفاعات اواخر وقت احتمال بارش برف خفیف دمای کمینه و بیشینه بین سه تا ۱۱ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۳۲کیلومتر در ساعت،‌ هوای فردا دوشنبه البرز، ابری و مه آلود بعضی ساعات بارش باران و برف ، ارتفاعات بارش برف کمترین و بیشترین دما بین صفر تا ۹ درجه و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وضعیت هوای پس فردا سه‌شنبه بین ۲ تا ۱۴ درجه بالای صفر،‌آسمان صاف و روز چهارشنبه، قسمتی ابری به تدریج ابری دمای کمینه و بیشنیه بین پنج تا ۱۳ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر در ساعت و روز پنجشنبه ، ابری و مه آلود، بارش باران، ارتفاعات بارش برف و دمای کمینه و بیشنیه بین سه تا ۱۰ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر در ساعت است.

برچسب‌ها وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور البرز کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور البرز کرج وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور البرز کرج درجه بالای صفر و سرعت وزش باد کیلومتر در ساعت دمای کمینه فردا دوشنبه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار می‌باشد.

آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای  ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی