Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسابقات آمادگی جسمانی خوابگاهی، فوتسال دانشکده‌ای و جشنواره زمستانه آمادگی جسمانی از جمله رویدادهای ورزشی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی شریف است که طی روزهای پایانی سال جاری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ورزش بانوان طی سال‌های اخیر از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار شده است که این رویه در دانشگاه‌ها نیز جاری و ساری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای پایان سال دانشگاه صنعتی شریف ویژه‌برنامه‌های ورزشی و فرهنگی ویژه دانشجویان دختر خود برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است که در ادامه بخشی از آن را مشاهده می‌کند.

 مسابقات آمادگی جسمانی خوابگاهی

تمامی دانشجویان دختر علاقه‌مند و ساکن خوابگاه می‌توانند در مسابقات آمادگی جسمانی خوابگاهی دختران که یک رویداد ورزشی شاد و مفرح شرکت کنند. این رویداد ورزشی 5 اسفندماه سال جاری در سالن چندمنظوره دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

مسابقات فوتسال درون دانشگاهی دانشگاه شریف

مسابقات فوتسال دانشکده‌ای ویژه دانشجویان دختر نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. از هر دانشکده یک گروه با معرفی‌نامه از معاون دانشجویی آن دانشکده در این رویداد ورزشی شرکت می‌کنند.

سه شنبه 29 بهمن ماه 1398 جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات فوتسال درون دانشگاهی دانشگاه شریف در سالن کنفرانس مدیریت برگزار می‌شود.

جشنواره زمستانه آمادگی جسمانی

جشنواره زمستانه آمادگی جسمانی طی سه روز  با اهدای  یک عدد تی‌شرت و یک جفت جوراب به تمامی ورزشکاران و دانشجویان دختر در جشنواره زمستانه آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

  انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف رویدادهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی

شورای دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در این دانشگاه را تصویب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای دانشگاه تربیت مدرس با حضور رؤسای دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و رئیس و معاونین این دانشگاه در تاریخ ۲/۱۷/ ۱۴۰۳به اتفاق آرا تصویب نمود: «دانشگاه تربیت مدرس برای دفاع از مردم سالاری و حقوق بشر و صلح و دوستی در بین ملت ها، آماده است تا اساتید و دانشجویان ضد صهیونیستی که بدلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اخراج شده و یا میشوند و رشته تخصصی آن‌ها در این دانشگاه دایر هست را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بپذیرد.»


شورای دانشگاه همچنین ضمن محکوم کردن ورود پلیس به دانشگاه‌های آمریکا و ضرب و شتم دانشجویان و اساتید، خواستار حفظ حرمت دانشگاه و دانشگاهیان توسط دولت و پلیس آمریکا گردید.

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی