Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت از ارسال بیش از ۵۰۰۰ اثر به دبیرخانه سوگواره خبر داد و گفت: اختتامیه سوگواره امسال با رونمایی از دو کتاب در یادمان شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام وحید عباسی دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اختتامیه این سوگواره و دومین فراخوان نشان هیأت اظهارداشت: این مراسم روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه در یادمان شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه تهران از ساعت ۸:۳۰ صبح تا اذان ظهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونمایی از دو کتاب

وی با بیان اینکه در این مراسم آئین رونمایی از دو کتاب ششمین سوگواره عکس و پوستر هیأت به همراه نخستین کتاب نشان هیأت برگزار می‌شود، گفت: آئین تجلیل از هنرمندانی که در نذر نشان هیئت شرکت کردند نیز در این مراسم برگزار می‌شود. پویش نذر نشان هیأت با اعلام آمادگی هنرمندانی که طراحی نشان هیأت‌ها را به صورت داوطلبانه انجام می‌‌دادند، صورت گرفت.

 


برگزیده شدن ۶۲ اثر در بخش پوستر هیأت 

عباسی با بیان اینکه ۹۳۹ اثر به سوگواره پوستر رسید، تصریح کرد: این آثار توسط اساتید و هنرمندان گرافیک همچون مسعود نجابتی، محمدعلی کشاورز، محمدحسین صلواتیان، علی‌رضا رضائیان و محمدرضا میری مورد داوری قرار گرفت و در نهایت تعداد ۶۲ اثر شایسته‌ نشر در کتاب هشتمین سوگواره‌ی عاشورایی پوستر هیأت شناخته شد.

 

دبیر هشتمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت اضافه کرد: در سوگواره عکس نیز تعداد چهار هزار و ۹۶۳ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت هزار و ۹۸۶ اثر آن به مرحله داوری رسید.

برگزیده شدن ۱۰۲ اثر در بخش عکس هیأت

وی تصریح کرد: از تعداد مذکور، ۹۲ اثر در قسمت تک عکس و ۱۰ مجموعه اثر برای کتاب عکس هیأت توسط سیدعباس میرهاشمی، مجید دوخته‌چی‌زاده، اسماعیل داوری و عبدالحسین بدرلو، به عنوان داوران سوگواره، برای کتاب عکس هیأت انتخاب شدند.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: داوری دومین فراخوان نشان هیأت نیز با حضور اساتید، جواد پویان، محمدعلی کشاورز و مسعود نجابتی در مشهد مقدس برگزار شد که از بین بیش از ۸۰۰ اثر ارسالی تعداد ۶۳ اثر برای کتاب نشان هیأت برگزیده شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوگواره عاشورایی عکس هیأت محمدعلی کشاورز مسعود نجابتی عکس هیأت پوستر هیأت یادمان شهدای انقلاب اسلامی تهران رونمایی از دو کتاب عکس و پوستر هیأت برگزار می شود برگزیده شد نشان هیأت برای کتاب عکس هیأت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود