Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر اسدی ظهر یک شنبه در جلسه هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های شهرضا و دهاقان اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار پرشور و با نشاط با حضور میلیونی مردم در سرتاسر کشور برگزار شد و در شهرستان شهرضا نیز جمعیت امسال چند برابر سال قبل بود.

وی افزود: قانون‌مندی انتخابات و رعایت مُر قانون دو شاخص مهمی است که بزرگان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در انتخابات تأکید می‌کنند که مدنظر همه ما در حوزه‌های اجرا و نظارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرضا با اشاره به روند انتخابات در شهرضا بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان از ۱۰ آذر ثبت‌نام داوطلبان آغاز شد که ۷۲ نفر ثبت‌نام کردند که در هیأت‌های اجرایی ۲۲ نفر از آن‌ها انصراف دادند و در هیأت اجرایی ۵۰ نفر تایید صلاحبت شدند و هیأت نظارت در مرحله اول ۱۳ نفر را و در مرحله دوم ۸ نفر را تأیید صلاحیت کردند و چند نفر هم جابجا شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان هستند، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان دیده شده و ۱۰۲ شعبه در شهرضا و ۳۷ شعبه در دهاقان پیش‌بینی شده است.

اسدی با بیان این‌که پیش‌بینی‌های لازم در حوزه امنیتی هم شده است، تصریح کرد: قومیت‌ها کارکردهای مثبت و خوبی دارد و در انتخابات مجلس نباید دستاویز کاندیداها شود و برای رأی آوری مشکلاتی را ایجاد کنند.

سرپرست فرمانداری شهرضا ادامه داد: مردم علاقه خود را در دوم اسفند به جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند، انتخابات دوم اسفند و ۳۷ دوره انتخابات، یک انتخابات سرنوشت‌ساز و تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رأی مردم حق‌الناس و امانت است

علی‌اصغر قاسمیان در ادامه این جلسه با بیان این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اوج بصیرت و آگاهی و همراهی مردم با انقلاب و نظام است، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده یک حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به روند انتخابات در شهرستان دهاقان گفت: همه تمهیدات لازم در انجام فراینده‌های برگزاری انتخابات دیده شده است و اصل بی طرفی مورد نظر بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: رأی مردم حق‌الناس و امانت است، ما امانت‌دار حقی هستیم که یک طرف آن مردم هستند و یک طرف حق نامزدهاست و طرف مهم‌تر حق نظام است که انتخابات باید منجر به تقویت نظام و انسجام ملی و اعتماد عمومی شود، انتخابات نباید برای نظام هزینه ایجاد کند.

کد خبر 4854335

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شهرضا دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند قاسم سلیمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرضا و دهاقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»