Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@02:35:56 GMT

کریم باقری و هاشمیان گزینه‌های دستیاری اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۰۱۷۶

آفتاب‌‌نیوز :

پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران همچنان تکلیف دستیاران ایرانی او نامشخص و قرار است در روزهای آتی پس از صحبت‌هایی که بین این مربی کروات و مسئولان فدراسیون با گزینه‌های مدنظر انجام می‌شود، یک تا ۲ دستیار ایرانی در جمع اعضای کادرفنی جدید تیم ملی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود کریم باقری، وحید هاشمیان و حتی مارکار آقاجانیان افرادی هستند که برای حضور در جمع مربیان تیم ملی شانس دارند.

البته مدیران فدراسیون برای حضور باقری در تیم ملی باید رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس را جلب کنند تا او با جدایی از کادرفنی یحیی گل محمدی بتواند در تیم ملی به اسکوچیچ کمک کند.

از طرفی شنیده می‌شود وحید هاشمیان که تنها دستیار ایرانی مارک ویلموتس در تیم ملی کشورمان بود، اصلی‌ترین گزینه برای حضور در کادرفنی جدید تیم ملی است، اما او تاکنون به توافقی در این زمینه با مسئولان فدراسیون فوتبال نرسیده است.

همچنین مارکار آقاجانیان هم که در زمان کارلوس کی روش، هشت سال دستیار او بود از سوی برخی مدیران فدراسیون به اسکوچیچ پیشنهاد شده، اما او هم تاکنون تمایلی به بازگشت به تیم ملی نشان نداده است.

حال باید دید در نهایت تا چه زمانی جمع دستیاران اسکوچیچ در تیم ملی تکمیل می‌شود. ضمن اینکه رسانه‌های کروات از حضور قطعی ملادن زگانیر، مربی دروازه بان سابق صنعت نفت و تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی و تونی اوسنیک، دستیار اسکوچیچ در صنعت نفت که سابقه فعالیت در تیم ملی اسلوونی را هم دارد به عنوان دستیاران سرمربی جدید تیم ملی کشورمان نام برده اند.

البته مهدی حسین پور، آنالیزور تیم ملی امید در زمان سرمربیگری زلاتکو کرانچار و حمید استیلی که سابقه حضور در تیم ملی در زمان ویلموتس را دارد در طول یک هفته اخیر کنار اسکوچیچ به آنالیز بازیکنان پرداخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسکوچیچ کریم باقری وحید هاشمیان جدید تیم ملی تیم ملی برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد

مربی پیشین پرسپولیس با جدایی از کادر فنی تیم‌ملی تا حل شدن مشکل گل‌محمدی، هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، حمید مطهری مربی تیم ملی برای حضور در تراکتور از کادر فنی تیم ملی جدا شد.

در همین راستا مطهری فردا به همراه هوشنگ نصیرزاده عازم تبریز خواهد شد تا به بازیکنان تراکتور معرفی شود.

قرار است تا زمان حل شدن مشکل یحیی گل محمدی برای حضور روی نیمکت تراکتور، مطهری این تیم تبریزی را تمرین بدهد که اولین جلسه آن، تمرین امروز بعد از ظهر (چهارشنبه) است.

پیش از این پیگیری‌ها مشخص کرده بود که تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور امروز مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد