Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:10:27 GMT

قرارداد سرسام آور قطری‌ها با باشگاه دیوید بکام

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۰۵۳۴

سرمایه گذاران قطری با امضای قراردادی ۱۸۰ میلیون پوندی با باشگاه دیوید بکام، اسپانسر رسمی اینتر میامی شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سان، بعد از هفته‌ها مذاکره فشرده و محرمانه، دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا - که چند هفته دیگر اولین بازی خود را در MLS انجام خواهد داد - با سران قطری به توافق رسید و سرمایه گذاران قطری به عنوان اسپانسر این باشگاه فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر مایل است سرمایه‌گذاری‌ها را به خارج از کشور هدایت کند تا تصویر و وجهه بین‌المللی خود را بهبود بخشد. میامی و برند بکام کاملاً با این هدف متناسب هستند. در این قرارداد ۱۸۰ میلیون پوندی که دو هفته پیش به امضا رسیده است، نام قطر در ورزشگاه، البسه و کالا‌های تجاری اینتر میامی نقش خواهد بست.

اینتر میامی اولین بازی MLS خود را در اول مارس انجام می‌دهد.بنیاد قطر به مدت دو فصل از بارسلونا حمایت مالی کرد. منابع خبری می‌گویند، بکام ۴۴ ساله اطمینان دارد که این کشور مواضع خود را در مورد مسائل حقوق بشری تعدیل خواهد کرد. بکام نیز چندی پیش از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر حمایت کرد و اخیراً عکس سلفی با ناصر الخلیفی، رئیس سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر منتشر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دیوید بکهام دیوید بکام تابناک ورزشی جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اینتر میامی دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد