Web Analytics Made Easy - Statcounter

بد حسابی در پرداخت بدهی به پیمانکار ساخت زیرگذر جاده ناهارخوران و روگذر ترمینال گرگان سبب شد تا بر اساس رای دادگاه، شهرداری این شهر مکلف به پرداخت ۴۷ میلیارد غرامت به پیمانکار سازنده طرح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در دویست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای  شهر گرگان که شامگاه شنبه به پایان رسید، لایحه دو فوریتی شهرداری گرگان به صحن شورا ارایه شد که بر اساس آن شهرداری خواستار افزایش ۲۰ میلیارد ریالی بودجه پیش بینی شده برای هزینه های دادخواست پرونده های حقوقی این نهاد در محاکم قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس این لایحه و دادنامه های شعبه نهم دادگاه حقوقی گرگان، شهرداری این شهر به دلیل عمل نکردن به تعهدات قانونی به پیمانکار و خسارت های وارده ناشی از تاخیر، مکلف به پرداخت ۴۷۵ میلیارد ریال غرامت به پیمانکار سازنده زیرگذر جاده ناهارخوران گرگان و روگذر ترمینال شد.

مدیران شهرداری گرگان در این جلسه  دلیل پرداخت نکردن بدهی به پیمانکار را تذکر و منع کتبی یکی از دستگاه های نظارتی زیر مجموعه قوه قضاییه اعلام کرده و از آمادگی شهرداری برای پرداخت بدهی در موعد مقرر که رقمی معادل ۵۰ میلیارد ریال بود خبر دادند.

 سعید رحیمی عضو حقوقدان شورای شهر گرگان با انتقاد از رویه شهرداری در این پرونده اظهارداشت: نداشتن وکیل از طرف شهرداری در این پرونده قابل توجیه و پذیرفتنی نیست و سهل انگاری در دفاع از یک رویه معمول سبب شده تاکنون موظف به پرداخت این رقم به پیمانکار شویم.

وی گفت: این گونه موضوعات به طور معمول با توافق دوطرفه قابل حل است و نباید شرایط به اینجا برسد که فقط ۲۰ میلیارد ریال هزینه دادخواست و تجدید نظر خواهی پرداخت کنیم.

 از مصوبات این جلسه، رای موافق اعضای شورای شهر به توافق ۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری گرگان با مالکان یکی از اراضی حاشیه کندراه روگذر افسران بود. 

تعدادی از اعضای شورا به شکل و محتوای این توافق نامه و قیمت پیشنهادی  ایراداتی وارد کردند.

شهردار گرگان در خصوص این لایحه گفت:‌ ضرورت حفظ جان شهروندان و ایرادات وارده به نحوه اتصال کندرو به شصت متری افسران سبب شد تا در نهایت تصمیم به  پذیرفتن این توافق نامه با مالک بگیریم.

 در ابتدای این جلسه نیز مقرر شد تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال بین ۲۶ نفر از مستمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی گرگان توزیع شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدحسابی شهرداری گرگان میلیارد ریال بر اساس سبب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه