Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز در نشست خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی با تبریک ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشکر از ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: سالی که گذشت و رو به پایان آن هستیم مانند سال گذشته، سال پر ماجرایی برای مردم بزرگ ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز سال که با سیل در 25 استان کشور مواجه بودیم که حادثه ای بی سابقه در تاریخ ایران بود. شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی که برای همه مردم ما یک واقعه بسیار سخت بود و در عین حال حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع نشان داد مسیری که انتخاب کرده‌اند را ادامه خواهند داد.

وی افزود: حادثه هواپیمای اوکراینی و حادثه کرمان نیز موجب تأثر شد؛ اما در عین حال در برابر این حوادث مردم در طول سال 98 ایستادگی و مقاومت بی‌نظیری را در برابر فشارهای خارجی از خود بروز دادند و علیرغم اینکه بدخواهان می‌خواستند با شرایط غیرقابل تحمل روبرو شویم، خوشبختانه مشکلاتمان امسال کمتر از سال گذشته است.

** هیچگاه با ضعف پای میز مذاکره نخواهیم رفت

روحانی با بیان اینکه همه شاخص‌ها نشان می‌دهد که فشار حداکثری آمریکا را پشت سر گذاشته ایم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند مسیری که انتخاب کرده‌اند با استراتژی غلط بوده است. البته تحریم ها مشکلاتی را به طور طبیعی به وجود می‌آورد، اما این تحریم ها ثمری برای دشمنان نخواهد داشت و آنچه که فکر می‌کنند با فشار حداکثری ما را در حال ضعف پای میز مذاکره ببرند، امکان ناپذیر است و ما با قدرت و عزت در برابر دنیا سخن حق مان را به صراحت بیان کرده‌ایم، اما هیچگاه با ضعف پای میز مذاکره نخواهیم رفت.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت نه سیاستمداران اوکراینی و نه سیاستمداران غربی حاضر به مذاکره جدی با مسکو نیستند و نشست آینده به میزبانی سوئیس درباره اوکراین را «مذاکرات غیرجدی» توصیف کرد.

وی که با شبکه «ای‌تی‌وی» بوستی گفت‌وگو می‌کرد، دراین‌باره گفت: ما کسی را نمی‌بینیم که با او گفت‌وگو کنیم. من به اظهارات رهبران اوکراین، ایالات متحده و اروپا، و طبقه سیاسی آنها توجه کنید. هیچ یک از آنها برای یک گفتگوی جدی آماده نیستند. آنها با برگزاری یک نشست در سوئیس، یک نمایش مذاکرات را بازی می کنند. چارچوب کپنهاگ به بن‌بست رسیده است.

لاوروف تأکید کرد که غرب تلاش می‌کند که غرب تلاش می کند «با تطمیع یا کلاهبردار، باج خواهی و دروغ» حداکثر تعداد کشورهای در حال توسعه و کشورهای جنوب جهانی را به «گردهمایی» در سوئیس بکشاند.

کشور سوئیس نشستی درباره اوکراین را در ۱۵ تا ۱۶ ژوئن در نزدیکی شهر لوسرن برگزار خواهد کرد. حدود ۱۶۰ کشور به این نشست دعوت شده اند، اما روسیه در آن شرکت نخواهد کرد. سرگئی گارمونین، سفیر روسیه در برن پیش از این به اسپوتنیک گفته بود که روسیه در این نشست که هدف از آن ارائه ضرب‌الاجل به مسکو است، در هیچ قالبی شرکت نخواهد کرد.

به گفته گارمونین «این نشست به یک کارزار روابط عمومی پر سر و صدا اما خالی تبدیل خواهد شد.» دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه نیز پیشتر گفته بود که روند مذاکره درباره اوکراین بدون مشارکت روسیه معنی ندارد.

مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کی یف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانون گذاری معرفی کرده است.

کد خبر 6097760

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب