Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:58:33 GMT

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از ایسنا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۰۸۰۴

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از ایسنا

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشورمان از ایسنا بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محمودرضا پیروی بعد از ظهر امروز با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از تحریریه خبری این خبرگزاری بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران ایسنا در مورد موضوعات روز جمعیت هلال احمر پاسخ  داد.

پیروی در این گفت‌وگو که مشروح آن طی روزهای آتی منتشر خواهد شد، بر ضرورت فرهنگسازی در انجام تمامی اقدامات و ماموریت‌ها نیز تاکید کرد و گفت: ما باید بتوانیم با فرهنگسازی و ارتقا فرهنگ شهروندان، حوادث و خسارات ناشی از آن را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرهنگسازی باید در تمام بخش‌ها و با مشارکت تمام دستگاه‌ها انجام شود. البته کار زمان‌بری است و باید همه در آن مشارکت کنند، قطعا اگر فرهنگسازی به درستی انجام شود ما شاهد کاهش بسیاری از حوادث نظیر حوادث رانندگی و ... خواهیم بود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا از ایجاد التهاب در جامعه پرهیز شود، خاطرنشان کرد:‌اگر فضا ملتهب نباشد و هر فرد و دستگاه به درستی وظایفش را انجام دهد، قطعا کارها با سرعت و کیفیت بیشتری پیش خواهد رفت و اولویت جمعیت هلال احمر نیز همین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا خبرگزاری دانشجویان ایران جمعیت هلال احمر ايران هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین