Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرغامی با اشاره به ویژگیهای بارز سردار شهید سلیمانی گفت: شجاعت، سلحشوری، ایثار از خود گذشتگی و ساده زیستی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، سید عزت‌الله ضرغامی امروز(27بهمن) در مراسم چهلم شهادت سردارشهید سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن آزادی سنندج برگزارشد،اظهار داشت: شجاعت، سلحشوری،ایثار از خود گذشتگی و ساده زیستی و کمک به همنوعان خود از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی در طول دورن زندگیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک قهرمان جهانی است،افزود: این شهید والامقام از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است دنیا در عصر امروز به یک قهرمان نیاز داشت و شهید حاج قاسم همان قهرمانی بود که با شهادت خود ایثار وخود گذشتگی را به جهانیان نشان داد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: همچنین در معادلات منطقه‌ای هیچ تصمیمی بدون مشورت با شهید سردارسلیمانی گرفته نمی‌شد مگر اینکه با او مشورت می‌کردند و این نشان از جایگاه و بزرگی این شهید والامقام بود.

 

وی تصریح کرد:  امروز ما با مکتب این شهید بزرگوار مواجه هستیم، شخصیت این بزرگوار دارای ابعاد و سطوح مختلف دارد باید ابعاد شخصیتی این شهید را به همه به ویژه نسل جوان بشناسیم.

 

ضرغامی افزود: فراجناحی و انقلابی‌گری و مردمی بودن از ویژگی‌های دیگرحاج قاسم سلیمانی بود، به همین دلیل چپ و راست به ایشان هرگز نمی‌چسبید.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در تشییع حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همه اقشارمختلف در این مراسم تشییع پیکر این سردار دلها حضور داشتند و در کنار هم حماسه بی‌نظیری ایجاد کردند و به همه دنیا به ویژه استکبار جهانی نشان دادند، این ملت وحدت و همبستگی دارد و شکاف و تفرقه در بین آنها هرگز جایی ندارد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی کشوراظهار داشت: همه ما باید ادامه دهندگان راه شهدا به ویژه سردار سلیمانی هاباشیم  که با گذشتن از جان و مال خودامنیت و آسایش هرچه بیشتر برای ما به ارمغان آوردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های زیادی است،افزود: نباید در کردستان با این همه ظرفیت که وجود دارد یک جوان به خاطر کولبری در برف و سرما یخ بزند و این جای ناراحتی دارد و باید از این ظرفیت های استان  در راستای اشتغال زایی نهایت استفاده شود.

 

ضرغامی تصریح کرد: بستر کار و هماهنگی در بین دستگاه‌ها در کردستان باید به گونه‌ای باشد که دست مدیران استان باز باشد تا بتوانند به راحتی جهادی کار کنند و آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری در کار جهادی است هر چه بیشتر تحقق ببخشند.

 

وی در پایان سخنانش بر حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات اسفند سال جاری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شرکت اقشار مختلف مردم در این عرصه سیاسی، دشمنان انقلاب به ویژه آمریکای جنایتکار را مایوس و توطئه‌های آنان را مثل همیشه نقش بر آب می کند.

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: سلحشوری شجاعت گذشت اقشار مختلف مردم خود گذشتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند