Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایکنای 27 بهمن‌ماه، روند بررسی آثار کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در رویداد فهما، آسیب اسطوره‌سازی از اسوه‌ها به گفته معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه بانوان، برگزاری جشن اعطای اجتهاد در یک مؤسسه حوزوی و اعلام برگزیدگان مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) را مرور کرده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

«عصر ایکنا» را از شنبه تا چهارشنبه در صفحه اینستاگرام ایکنا به نشانی @iqnanews دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش از مجتبی افشار

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: عصر ایکنا فهما کانون فرهنگی مسجد اشتباه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد