Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-09@02:01:27 GMT

آتش سوزی ساختمان ۳طبقه در محدوده بازار بزرگ+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۱۸۸

آتش سوزی ساختمان ۳طبقه در محدوده بازار بزرگ+ عکس

صراط:

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: ساعتی پیش آتش سوزی یک ساختمان ۳ طبقه تجاری قدیمی در چهارراه گلوبندک در محدوده بازار بزرگ تهران به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: محل آتش سوزی یک انبار کیف و کفش به وسعت ۵۰ متر در طبقه سوم و یک انبار ۴۰ متری در پشت بام این ساختمان قدیمی بود که آتش در آنجا شعله ور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت کار اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر عملیات شعله زنی پایان یافته و آتش خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازار بزرگ آتش سوزی جلال ملکی صراط سازمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران