Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران درباره قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته در بدنه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اخلاق حکم می‌کند درباره موضوعی که در آن تخصصی ندارم و صاحب نظر نیستم، اظهار نظر نکنم. به هر حال نهاد‌ها و دستگاه‌هایی در این زمینه وجود دارند که در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند و قوانین را هم تفسیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اگر بخواهیم تفسیر به رای بکنیم کار درستی نیست. درباره بخشی که در قانون است اظهار نظر نمی‌کنم، زیرا به آن اشراف ندارم، اما نظر شخصی من درباره بازنشستگی در ورزش مثبت نیست.  

قانون منع به کارگیری بازنشستگان به باشگاه‌های ما لطمه می‌زند

او افزود: یک باشگاه نه چندان حرفه‌ای در دسته‌های پایین‌تر را در نظر بگیرد که خیلی کم از امکانات و کمک‌های دولتی استفاده می‌کند و به همین دلیل نمی‌تواند از یک مربی باتجربه و سن و سال دار که چند سال در بدنه ورزش بوده و می‌تواند کمک زیادی به آن تیم کند، بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: ۲ نامزد معرفی نامه‌های لازم برای حضور در انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال را ارائه نکردند

حتی مخالفان هم باید به قانون تمکین کنند

او ادامه داد: نظر شخصی من این است که قانون منع به کار گیری بازنشستگان برای ورزش کشور قانون خوبی نیست و باید تعدیل شود، اما وقتی قانون تغییر می‌کند، دیگر بحث مخالفت و موافقت مطرح نیست و همه باید به قانون جدید احترام بگذارند. ممکن است برای تصویب یک قانون در مجلس، ۵۰ نفر مخالف و ۱۵۰ نفر موافق باشند، اما وقتی آن طرح پیشنهادی تصویب و به قانون تبدیل شد، آن ۵۰ مخالف هم باید از قانون تمکین کنند.  

اگر نماینده مجلس بودم، سعی می‌کردم قانون به کارگیری بازنشستگان تعدیل شود

قنبرزاده با انتقاد از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: همه در یک کشور زندگی می‌کنیم و باید از قوانینی که وجود دارد اطاعت کنیم حتی اگر این قانون به ضرر ما باشد و با تفکرات شخصی ما تضاد داشته باشد. با این حال اگر من نماینده مجلس بودم سعی می‌کردم این قانون را تعدیل دهم، زیرا بازنشستگی در ورزش معنی ندارد. باز هم تاکید می‌کنم که در جایگاه قانونگذار یا مفسر قوانین نیستم و باید از قوانین اطاعت کرد در غیر این صورت مقامات قضایی حق دارند طبق قانون با فرد سرپیچی کننده، برخورد کنند.  

مجلس در تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان افراط کرد

او در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌های متفاوتی داریم که که کار آن‌ها مشاوره است و به نوعی اتاق فکر هستند. این قانون آن‌ها را هم از حضور افراد زبده و باتجربه محروم کرده است. البته در برخی دستگاه‌ها نیاز به نیروی جوان و تازه نفس است، اما به اعتقاد من مجلس در تصویب این قانون افراط کرد. قانون منع به کارگیری بازنشستگان قانون خوبی است، اما برای ورزش معنی ندارد و برای برخی حوزه‌ها می‌تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید: مهدی: برای برنامه ریزی فصل آینده با اسکوچیچ جلسه داشتیم/ به جای تعویق بازی‌، باید آن را در شهر دیگری برگزار کنیم

خیلی بد است که انتخابات فدراسیون به موقع برگزار نشود

عضو هیئت رئیسه سزمان لیگ درباره تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون قطعا و باید در زمانی که اعلام شده برگزار شود. در واقع خیلی بد است که انتخابات در تاریخ ۲۵ اسفند برگزار نشود. فدراسیون هم اطلاعیه رسمی منتشر و در آن اعلام کرد که انتخابات به موقع برگزار خواهد شد.

اطلاعی از بدهی‌های فدراسیون ندارم

قنبرزاده درباره بدهی ۳۵۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال گفت: اطلاع دقیقی از مبلغ بدهی فدراسیون ندارم. مجمع ۷۵ عضو دارد و برای من که عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم این رقم غیرقابل باور است. با این حال نباید درباره چیزی که از ان اطلاعی ندارم، اظهارنظر کنم.  

بهاروند در سازمان لیگ خدمات زیادی کرد

قنبرزاده با تمجید از سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: افراد حاضر در فدراسیون افراد پایبند به نظام و ایثارگر هستند. بهاروند خودش ایثارگر است و از افراد معتقد و امین است. از سال‌های گذشته با او مراوده کاری دارم و می‌توانم بگویم که او فردی امین و زحمت کشی است. ۶ سال عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بودم و می‌دانم که بهاروند در بحث مالیاتی، خصوصی سازی و صورت‌های مالی تنظیم شده بسیار موفق عمل کرد. تنها اشتباه بهاروند این بود که لیست اقدامات انجام شده را ارائه نداد. به عنوان فردی که از نزدیک با بهاروند کار کرده، می‌توانم شهادت دهم که بهاروند در سازمان لیگ منشاء تحولات بسیار زیادی بوده است.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال قانون منع به کارگیری بازنشستگان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال قانون منع به کار ورزش معنی ندارد موقع برگزار برگزار نشود دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی