Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:42:06 GMT

پیش اطلاعیه حج تمتع99منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۴۸۶

پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع سال ۱۳۹۹ منتشر شد. ناطقان: در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۹ فراهم شده و سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد لذا به اطلاع دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا ۱۵ اردیبهشت ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) می رساند چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود ننموده‌اند ضروری است با مراجعه به سامانه: http:// reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت نمایند.

ضمناً زمان بندی و نحوه مراجعه اولویت های فوق الذکر( در قالب اولویت های اصلی و ذخیره) و اسامی و مشخصات کاروان ها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند ماه سالجاری اعلام خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروان ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت های ذخیره (اولویت های از نیمه اول اردیبهشت ۱۳۸۶ به بعد) را به صورت روزشمار فراخوان خواهد نمود.

مجدداً یادآوری و تأکید می‌نماید کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود اقدام نمایند.

ضمناً سایر جزئیات تکمیلی در این خصوص در اطلاعیه‌های بعدی سازمان به اطلاع واجدین شرایط خواهد رسید. منبع: مهر برچسب ها: پیش اطلاعیه ، حج تمتع ، ودیعه گذاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیش اطلاعیه حج تمتع ودیعه گذاری دارندگان قبوض ودیعه گذاری سازمان حج و زیارت پیش اطلاعیه حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد اظهار کرد: همه تمهیدات لازم در خصوص اعزام حجاج به سفر معنوی حج انجام گرفته است و حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در کنار هم برای اجرای یک حج آرام و همراه با معنویت نهایت تلاش خود را کرده اند.

وی اضافه کرد: کارکنان حوزه حج و زیارت با بهره گیری از امکانات موجود و برنامه ریزی مناسب برای تسهیل سازی خدمات اقدام کرده اند به عنوان مثال در سال گذشته ایران نخستین کشوری بود که انتقال زائران را بین مکه و مدینه با قطار انجام داد.

حسینی گفت: تمام تلاش برای تهیه اقلام تدارکاتی مطلوب و ارائه غذای با کیفیت و کمیت مطلوب به زائران توسط خادمان در سازمان حج و زیارت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: در حوزه مسکن نیز هر چند محدودیت‌های خاصی وجود دارد اما نهایت تلاش برای اجاره مسکن استاندارد برای زائران شده است و با برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه‌ها ۳۱۹ دلار کاهش قیمت نسبت به سال گذشته در قیمت گذاری ها لحاظ شد که تغییر نرخ ارز مانع کاهش قیمت ها شد.

وی گفت: حساسیت در انتخاب عوامل و آموزش‌های لازم برای ارتقای سطح خدمات از دیگر اقدامات این سازمان بود که قدردان این توفیق خدمت هستیم.

حسینی تاکید کرد: زائران لازم است با رعایت توصیه‌های پزشکی هیأت پزشکی و همکاری با خادمان خود در کاروان‌ها و مجموعه‌های حج برای انجام سفری توأم با سلامتی و معنویت همکاری کنند.

کد خبر 6089099

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است