Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه سپاهان از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماجرای سعید آقایی استعلام گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دیدار سپاهان مقابل العین امارات که با برتری ۴ بر صفر نماینده ایران به پایان رسید، یک خبرنگار عربستانی در توییتی اعلام کرد که سعید آقایی به دلیل دریافت کارت زرد در فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این دیدار محروم بوده و نتیجه دیدار سپاهان و العین باید برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان سپاهان بعد از این اتفاق اما با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین شاهین رحمانی نماینده ایران در فدراسیون جهانی فوتبال تماس هایی برقرار کردند و از محروم نبودن سعید آقایی مطمئن شدند.

بعد از این اتفاق بود که آن خبرنگار عربستانی نیز متوجه اشتباه خود شد و در توییت رسمی دیگری عذرخواهی انجام داد تا این بحران به طور کامل از سر نماینده پرامید ایران دفع شود.

سپاهان روز سه شنبه در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر میهمان السد با هدایت ژاوی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آقایی لیگ قهرمانان آسیا سعید آقایی فولادمبارکه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا خبرنگار عربستانی سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد