Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@14:47:44 GMT

ابلاغ فراخوان ثبت‌نام اعزام به حج تمتع

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۷۰۳

ابلاغ فراخوان ثبت‌نام اعزام به حج تمتع

مدیرحج و زیارت استان زنجان از ابلاغ فراخوان ثبت‌نام برای اعزام به حج تمتع خبر داد و گفت: ثبت‌نام کنندگان تا تاریخ 15 اردیبهشت سال 86 مشمول این فراخوان هستند.

فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از انتشار فراخوان ثبت‌نام کنندگان اعزام به حج خبر داد و اظهار کرد: مهلت اعلام آمادگی تا تاریخ 9 اسفندماه تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه فراخوان اعلامی برای ثبت‌نام کنندگان تا تاریخ 15 اردیبهشت 86 ابلاغ شده است، تصریح کرد: حج و زیارت استان در صدد انتخابات مدیر، گروه‌های حج است.

وی با توصیه به متقاضیان اعزام به حج تمتع برای اقدام به موقع در راستای ثبت‌نام حج افزود: اگر متقاضیان به موقع عمل کنند، برنامه‌ریزی‌ برای امور هم روی روال انجام می‌شود.

بابایی با تاکید بر تلاش برای افزایش آمار حجاج زنجانی نسبت به سال‌گذشته گفت: سال گذشته حدود یک هزار و 600 حاجی به حج اعزام شدند که تلاش می‌شود امسال این آمار افزایش یابد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد قیمت اعزام حجاج گفت: هنوز در مورد این امور تصمیم‌گیری نشده است و به محض مشخص شدن امور، قیمت‌ها هم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بابایی مدیر حج زیارت استان زنجان برنامه ریزی روال ثبت نام اعزام مشخص تصمیم گیری قیمت ها راستای حج و زیارت استان زنجان اعزام به حج تمتع ثبت نام کنندگان فراخوان ثبت نام تا تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در همایش زائران گلستانی حج تمتع در مصلای اهل سنت گنبدکاووس گفت: این تعداد زائر در قالب ۶۲۲ کاروان و ۱۲۱ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور میزبان، زیر ساخت‌های حمل و نقل و جابجایی حجاج را فراهم کرده است افزود: همچنین برای رفاه حال حجاج آشپز‌های ایرانی با مواد اولیه‌ی با کیفیت آماده خدمت رسانی به حجاج هستند.

علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان هم در حاشیه این همایش گفت: امسال ۵ هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان از فرودگاه گرگان به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه با موافقت سازمان حج و زیارت سهمیه‌ی استان ۷۵ درصد افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲