Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،  ابراهیم انصاریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آمده است: انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروعش صهیونیسم کودکش تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه مردم عزیز ما وارد کرده و اتحادیه اروپا که غلام حلقه به‌گوش آمریکا است، با پیروی از آمریکا خود را تحقیر کرده است.

وی می‌افزاید: امروز که به دوم اسفند 1398 روز سرنوشت‌ساز انتخابات نزدیک می‌شویم، از عموم مردم عزیز و گرامی خواستاریم که با حضور خود کمال بلوغ و رشد خود را به جامعه جهانی نشان دهند.

انصاریان تاکید می‌کند که با توجه به نزدیکی روز رای گیری ضمن تشکر از آحاد مردم تهران و شخصیت ها و احزاب و گروه ها که به اینجانب در معرفی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لطف داشتنند و نیز ضمن تشکر از شورای مذکور موفقیت آنان را خواستارم و جهت وحدت نیروهای انقلابی و یکپارچگی و انسجام بین نیروها از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف می‌دهم.

انتهای پیام/

R1381/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ خود در خصوص پایان زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، اعلام کرد: «به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از تمامی نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر عکس و...) خودداری کنند.»

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • راند دوم