Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم پس از رفتن آندره آ استراماچونی و آمدن فرهاد مجیدی اظهار داشت: شرایط استقلال رو به بهبود است. با این شرایط می‌توانیم به استقلال امید داشته باشیم، زیرا کاشته‌های استراماچونی را می‌توانیم برداشت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر استقلال نظم خوبی دارد و اگر مصدومان استقلال هم برگردند، مطمئنا استقلال روز‌های بهتری را در پیش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تیکه سنگین رحمتی به دروازه‌بان استقلال

جباری درباره وضعیت مدیریتی استقلال و انتخاب نشدن مدیرعامل جدید و همچنین مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: این مشکلات را تقصیر وزیر ورزش می‌دانم، زیرا او تصمیم گیرنده است و همیشه گفته ام که وزیر برای برطرف کردن مشکلات باید ورود کند. متاسفانه مشکلاتی که اکنون داریم، در ۲، ۳ سال گذشته به خاطر اقدامات وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده است. وزیر ورزش باید زودتر برای انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم بگیرد تا باشگاه بیش از این لطمه نخورد. اگر همین روند ادامه پیدا کند، باشگاه درگیر بحران مدیریتی می‌شود.  

پیشکسوت استقلال در واکنش به درگیری سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی در فضای مجازی و این که آیا در زمان بازیگری خودش چنین مسائلی وجود داشته گفت: در آن زمان چنین مشکلاتی نبود و اگر هم بود خیلی کم اتفاق می‌افتاد. امیدوارم رحمتی و حسینی حرمت هواداران و باشگاه را حفظ کنند و بیش از این وارد این قضایا نشوند. از این ۲ بازیکن خواهش می‌کنم که این دعوا‌ها را کنار بگذارند و با یکدیگر دوستی کنند، زیرا فوتبال یک روز تمام می‌شود و همین دوستی‌ها است که باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: پادرمیانی کاپیتان برای حل اختلاف رحمتی و حسینی

او در ادامه گفت: هواداران استقلال رحمتی و حسینی را دوست دارند و امیدوارم آن‌ها هم احترام هواداران و پیشکسوتان را نگه دارند و با یکدیگر آشتی کنند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال رحمتی و حسینی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!

هواداران الهلال اعتقاد دارند علی البلیهی مقصر حذف تیم آن هاست.

طرفداری | شکست سنگین در بازی رفت، مانع صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده عربستان با وجود پیروزی 2 بر 1 در بازی برگشت مقابل العین امارات، نتوانست از سد این تیم عبور کند و از رسیدن به فینال بازماند.

شکست سنگین الهلال در بازی رفت، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها علی البلیهی، مدافع باتجربه تیمشان را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند. البلیهی در جریان دو بازی رفت و برگشت، اشتباهات فاحشی مرتکب شد. همین موضوع باعث شده هواداران الهلال به شدت از او انتقاد کنند.

پس از بازی برگشت، هواداران الهلال علیه البلیهی شعار سر دادند و این بازیکن عصبانی به سمت آنها یورش برد. با وساطت مدیر ورزشی باشگاه، البلیهی به رختکن هدایت شد تا از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

علی البلیهی در طول دوران فوتبال خود، بارها به خاطر رفتارهای جنجالی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته است. او پیش از این نیز با درگیری با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان خبرساز شده بود. این موضوع باعث شده تا البلیهی حتی در میان هواداران تیم خود نیز محبوبیت زیادی نداشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!