Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:53:47 GMT

آمد و شد خودروها در جاده خلخال - اسالم برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۴۶۱

آمد و شد خودروها در جاده خلخال - اسالم برقرار شد

فریدون بابایی در گفتگو با ایرنا با تقدیر از تلاش راهداران دو حوزه استان اردبیل وگیلان دربازگشایی مسیر مسدود شده از برف خلخال به اسالم افزود: تا ظهر روز گذشته راهداران خلخال موفق به  بازگشایی این جاده در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین چهار کیلومتر از حوزه گیلان شده بودند .

وی اظهار کرد: با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تالش و پایان برف‌روبی جاده در داحل حوزه گیلان هم اکنون ارتباط  از دو سمت خلخال و اسالم  برقرار و آمد و شد خودروها در این مسیرکوهستانی با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: جاده  ارتباطی خلخال به اسالم از شب 21 بهمن ماه امسال به علت بارش  برف که ارتفاع آن در برخی نقاط تا چهار نیز می رسید و همچنین کولاک شدید بر روی خودروها مسدود شده و پس از 6 روز این راه  دوباره باز شد.

فرماندار خلخال گفت: به علت مسدود شدن جاده ارتباطی خلخال به پونل از همان ابتدای بارش‌های برف در پاییز ، راه خلخال به اسالم تنها مسیر ارتباطی موجود برای دسترسی مردم خلخال به استان گیلان است.

او اظهار کرد:با تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار از سوی معاون رییس جمهور ی و رییس سازمان برنامه وبودجه برای اجرای پروژه احداث تونل در گردنه الماس و حذف این گردنه ضمن افزایش ایمنی تردد در این جاده همیشه برف‌گیر و کوهستانی 13 کیلوکتر از طول مسیر فعلی راه خلخال به اسالم کوتاهترخواهد شد .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل استان گیلان راهداری و حمل و نقل جاده رییس جمهور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خلخال به اسالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • سیلاب در جاده نیریز به دهچاه و در راه ماندن خودروها | ویدئو
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند