Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:13:03 GMT

مهار حریق سوله فوم در فردیس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۲۶۷۷

مهار حریق سوله فوم در فردیس

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، ذکای یرئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: ساعت ۱۵:۴۰ امروز حادثه آتش سوزی در بلوار شهید تهرانی مقدم فردیس به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۵ ایستگاه آتش نشانی و ۲۱ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: یک سوله متروکه مساحت ۱۴۰۰ متر مربع که به عنوان انبار فوم مورد استفاده قرار گرفته بود دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حریق بعد از یک ساعت مهار شد و از گسترش آتش به دیگر سوله‌ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با بیان اینکه وجود مواد قابل اشتعال در این انبار باعث شد دود زیادی محل را فراگرفته بگیردگفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

انتهاى پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری فردیس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج