Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@21:51:03 GMT

تصادف مرگبار کامیونت با کامیون + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۰۱۷

تصادف مرگبار کامیونت با کامیون + تصاویر

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده خاوران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:30 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، گردنه تنباکویی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت متعلق به یک شرکت لبنی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده و قسمت اتاقک کامیونت متلاشی شده است.

وی تصریح کرد: این حادثه زمانی روی داد که خودروی کامیون در کنار جاده و احتمالاً به دلیل نقص فنی متوقف بود.

به گفته ملکی، دو سرنشین خودروی کامیونت داخل اتاقک ویران شده این خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، نسبت به رهاسازی سرنشینان محبوس شده اقدام کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: راننده خودروی کامیونت (مردی حدوداً 45 ساله) بر اثر این حادثه به شدت مصدوم شده و تحویل عوامل اورژانس شد اما دیگر سرنشین این خودرو (پسری حدوداً 19 ساله) به علت شدت جراحات وارده و به تأیید عوامل اورژانس جان باخت.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خودروی کامیون آتش نشانان آتش نشانی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت یک نفر در بلوار شهدای گمنام رشت، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در مسیر مخالف با ۲ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی چانگان در حال حرکت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: در این حادثه راننده ۴۰ ساله یکی از خودرو‌های پراید متأسفانه در دم جان باخت و ۲ سرنشین دیگر آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی همچنین از مجروحیت راننده ال ۹۰ خبر داد و گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم توانایی راننده ال ۹۰ در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

او بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و با توجه به جلو رانندگی کرده تا از بروز تصادفات ناگوار جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس