Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:49:26 GMT

فصیحی رکورد 60 متر ایران را شکست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۰۲۶

فصیحی رکورد 60 متر ایران را شکست

سریع ترین دونده بانوی ایران در مسابقات دو‌ومیدانی داخل سالن کاپ استانبول به عنوان نخست دست یافت و رکورد ملی ایران را هم بهبود بخشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزانه فصیحی قهرمان دوهای سرعت ایران که به نمایندگی از کشورمان به مسابقات بین المللی کاپ استانبول دعوت شده بود، در ماده 60 متر با عملکردی دیدنی در رقابت با دوندگان بزرگ آسیایی همچون «الگا» از قزاقستان، موفق شد با ثبت زمان 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

25 ثانیه ضمن کسب عنوان نخست، رکورد ملی ایران را نیز بهبود بخشد.

فصیحی که پیش از این نیز در مسابقات بین المللی صربستان رکورد جدیدی در دوی 60 متر ایران با زمان 7.29 ثانیه به ثبت رسانده بود، این بار نیز با ثبت این رکورد مهر تأییدی بر شایستگی های خود زد. او در مسابقات بلگراد صربستان با زمان 7.29 ثانیه حدنصاب حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان را نیز کسب کرده بود.

این رکورد پس از تأیید کمیته پزشکی و ضددوپینگ و کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی به عنوان رکورد ملی ایران در ماده 60 متر منظور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوو میدانی بانوان فرزانه فصیحی رکورد ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست