Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ از آغاز اجرای طرح “پویش کتابخوانی” در این منطقه، طبق سیاست گذاری اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران خبر داد.

امتداد :معاون توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ از آغاز اجرای طرح “پویش کتابخوانی” در این منطقه، طبق سیاست گذاری اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، ولی ا… پرتوی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: “پویش کتابخوانی” در ورودی غربی پایتخت با هدف توسعه و بالندگی مدیران و ارتقای سطح دانش و آگاهی آنان از ۱۱بهمن ماه آغاز شده تا با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مدیران و ایفای نقش الگویی برای کارمندان زیرمجموعه موثر واقع شود.
پرتوی در ادامه افزود: کتابی که انتخاب و تقدیم مدیران منطقه۲۱ شده “قصه های شب برای مدیران” نوشته هنری مینتزبرگ است که شامل داستان ها و استعاره های به یاد ماندنی بوده و موضوعات مهمی از “آموزش مدیریت” تا “سازماندهی” را از زاویه ای متفاوت پوشش داده و همچنین فرصتی را برای مدیران فراهم کرده تا از دنیای پرآشوب مدیر بودن فاصله بگیرند و با تعمق فردایی بهتر را آغاز کنند.
معاون توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ در خاتمه عنوان کرد: “پویش کتابخوانی” این منطقه به مدت سه هفته در حال اجراست و در روز شنبه مورخ سوم اسفند ماه۹۸ با حضور شهردار، معاونین، مدیران ستادی و مترجم کتاب آیین اختتامیه برگزار خواهد شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: پویش کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود