Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:47:14 GMT

مصدوم شدن ۲ آتش نشان در حادثه آتش سوزی بازار تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۰۵۸

مصدوم شدن ۲ آتش نشان در حادثه آتش سوزی بازار تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مصدوم شدن دو آتش نشان در حادثه آتش سوزی بازار حرمخانه خبر داد.

محمدباقر هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا بیان اینکه این این آتش‌سوزی پشت بازار حرمخانه در انتهای کوچه خویی‌های ۲ و در کارگاه انبار کفش انتهای کوچه رخ داد، اظهار کرد: پس از گزارش وقوع این آتش سوزی به سازمان آتش نشانی، آتش نشانان در کمتر از دو دقیقه در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تلاش نیروهای شش ایستگاه آتش نشانی برای مهار آتش سوزی خبر داد و گفت: به علت وجود تیرهای چوبی و بافت فرسوده این قسمت از بازار حرم‌خانه، آتش پس از مهار اولیه، مجددا شعله ور شده بود که اکنون مهار شده است، ورودی‌های باریک و تنگ عملیات مهار را با مشکل مواجه کرده بود.

هنربر در در بخش پایانی سخنانش، گفت: خسارت‌های این آتش سوزی پس از برآوردهای سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزي آتش سوزی بازار تبریز سازمان مدیریت بحران آتش نشاني اورژانس آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:شب گذشته در محور ارومیه_ تبریز (قیرمیزی یول، ۳۰۰ متری جاده روستای اوصالو) یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شده و ۴ نفر از مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط پایگاه امداد و نجات جاده شهید کلانتری به مراکز درمانی منتقل شدند.   محبوبی گفت: در حادثه دیگری در محور ارومیه _شهید کلانتری (روبروی پلیس راه ارومیه_تبریز) خودروی سواری پژو و وانت پیکان باهم برخورد کردند و این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت.

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد