Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراج جانشین اسکوچیچ شد

با تصمیم هیأت مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان، «بهنام سراج» به‌عنوان سرمربی جدید این تیم تا پایان فصل انتخاب شد. بعد از جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شدند که یکی از آنها علیرضا منصوریان بود. حتی گفته می‌شد بزودی خبر انتخاب منصوریان رسمی و رسانه‌ای خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج سابقه حضور در پرسپولیس به‌عنوان بازیکن را دارد.

--- یک طلا، یک نقره و ۴ برنز برای ایران کاپیتان تیم ملی کاراته مدال طلای لیگ برتر امارات را بر گردن آویخت. کاپیتان ذبیح‌الله پورشیب با غلبه بر دانیار یولداشف قزاقستانی موفق شد مدال طلای وزن 84- کیلوگرم را بر گردن بیاویزد و طلایی دومین مرحله لیگ برتر سال 2020 شود. در پایان رقابت‌ها نیز نمایندگان ایران در بخش مردان و زنان در مجموع صاحب یک طلا، یک نقره و ۴ برنز شدند.   --- ایران بدون تغییر در رده ۳۳ جهان سایت «football-rankings» طبق معمول چند روز باقی مانده به اعلام رسمی رده‌بندی فیفا جدیدترین رده‌بندی در ماه فوریه را اعلام کرد. رده‌بندی جدید فیفا پنجشنبه این هفته اعلام می‌شود. در این رده‌بندی تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب 1488 امتیاز در رده 33 جهان و دوم آسیا ماند. ژاپن همچنان با قرار گرفتن در رده 28 جهان تیم اول آسیا است.     کویت امروز میزبان بازی دوم آبی‌هاست استقلال  مصدوم مقابل  الاهلی بحران‌زده در بازی‌های گروه A، الاهلی عربستان از ساعت 19 در زمین ثالث (جابر الاحمد شهر کویت کشور کویت) میزبان استقلال است. قضاوت این مسابقه را کو هیون جین داور اهل کره جنوبی برعهده خواهد داشت. دو تیم در شرایطی مشابه برابر هم قرار می‌گیرند؛ الاهلی هفته گذشته در خانه الوحده امارات به تساوی 1-1 رسید و استقلال هم در خانه الشرطه عراق همین نتیجه را به دست آورد. در آستانه بازی الاهلی مقابل استقلال، اتفاق مهمی برای تیم سعودی افتاد که البته می‌تواند به سود نماینده ایران باشد. امروز نشریه «عکاظ» عربستان خبر داد که باشگاه الاهلی به همکاری خود با کریستین گروس، سرمربی سوئیسی خود پایان داده و او به همراه تیم به کویت نرفته است. طبق اعلام این نشریه، قرار است «مازن بهکلی» مربی عربستانی و دستیار گروس نفر اول نیمکت الاهلی در دیدار با استقلال باشد. الاهلی پس از تساوی با الوحده امارات، در هفته هجدهم لیگ برتر عربستان 2-0 به الوحده این کشور باخت تا پنجمین شکست خود را تجربه کند و با 33 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. اتفاقی که باعث شد فاصله این تیم با الهلال صدرنشین به 8 امتیاز برسد و برای همین مسئولان الاهلی تصمیم گرفتند با این مربی که جانشین برانکو ایوانکوویچ شده بود، قطع همکاری کنند.  با این حال، الاهلی یک تیم پرستاره است که 3 بازیکن ملی‌پوش دارد و از لوکاس لیما برزیلی در خط دفاع، الویس ساریچ بوسنیایی، مارکو مارین آلمانی و جوزف دسوزا برزیلی در خط‌ هافبک بهره می‌برد.  اما در سوی مقابل، استقلال در شرایطی به میدان می‌رود که یک لشکر مصدوم دارد؛ از شیخ دیاباته و مهدی قائدی گرفته تا عارف غلامی و سیاوش یزدانی. با این حال فوتبالدوستان ایرانی چشم امیدشان به پتانسیل بازیکنانی چون ارسلان مطهری است و اینکه با تعصب و تلاش مضاعف، فعل خواستن را مقابل حریف سعودی صرف کنند. در استقلال وضعیت روی نیمکت هم خیلی بسامان نیست. سعید رمضانی، سرپرست تیم به دلیل نارضایتی از شرایط همراه با آبی‌پوشان به کویت نرفت و امروز امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال به عنوان سرپرست موقت، روی نیمکت می‌نشیند. در این میان فرهاد مجیدی هم از شرایط مدیریت باشگاه گلایه دارد. امروز نشریه «عکاظ» عربستان خبر داد که باشگاه الاهلی به همکاری خود با کریستین گروس، سرمربی سوئیسی خود پایان داده و او به همراه تیم به کویت نرفته است      

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک نقره و ۴ برنز نفت آبادان رده بندی لیگ برتر یک طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد

تیم ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو به مقام نایب قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌ فرم و دفاع شخصی و همچنین در چهار ماده مبارزاتی از جمله سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو از 3 لغایت 9 اردیبهشت در آنتالیا ترکه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران 12 نفره کشورمان تحت عنوان مبارزان حرفه‌ای اژدهای سرخ با سرپرستی و سرمربیگری استاد مسعود جعفری ریاست کمپو آسیا با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 6 برنز و 6 کمربند طلایی  قهرمانی جهان  به مقام نایب قهرمانی در بخش مبارزه دست یافت. تیم‌ رومانی به مقام قهرمانی رسید و تونس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کمپو MMA منتخب قهرمانان جهان در دوره‌های قبل و دارای رنکینگ برای دریافت کمربند قهرمانی جهان رقابت کردند.

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

اسامی مدال آوران:
1-مجتبی نصیری در وزن 65 کیلوگرم
3 طلا و یک برنز

2-داریوش خانلری در وزن 70 کیلوگرم
2 مدال طلا

3-حسین اژدری در وزن 75 کیلوگرم
یک نقره و یک برنز

4-رامین دهقاندر وزن 80 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

5-مجتبی رضایی در وزن 75 کیلوگرم رده Master
دو طلا- یک نقره - دو برنز
 
6-فرزاد قادری در وزن 80 کیلوگرم رده Master
سه مدال طلا

7- زیبا اسدی مقدم
سه مدال نقره

8-یلدا قادری در وزن 50 کیلوگرم‌
یک طلا و دو نقره

9-سامره کیانی در وزن 55 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

10- سمانه خجسته در وزن 75 کیلوگرم
سه مدال طلا

11- یلدا خوش قدم در وزن 55 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال طلا

12- عرفان یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال برنز

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد