Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@00:55:58 GMT

مشروح 20، یکشنبه 27 اسفند 98

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۲۶۰

‍‍‍‍‍‍

نشست دو ساعته رئیس جمهور با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی، مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش در کرمان و دعوت استادان دانشگاه ها از مردم برای شرکت در انتخابات دوم اسفند از عناوین برجسته خبر 20 امشب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای روحانی در این نشست بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: فضای امروز انتخابات نشان‌دهنده شور و نشاط نسبی است و ان‌شاالله به حداکثر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم باید در همه حوزه‌ها حضور و بهترین‌ها را انتخاب کنند.
شورای نگهبان تاکید کرده نامزد‌های انتخاباتی تا سه‌شنبه فرصت دارند مشخصات نمایندگان را در سامانه سامانه «ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌های انتخابات» برای حضور در شعب اخذ رأی اعلام کنند. نامزدها باید برای دریافت شماره کاربری و رمز ورود به سامانه، به دفاتر نظارت شورای نگهبان در استان‌ها و شهرستان‌های مراکز حوزه انتخابیه مراجعه کنند. در انتخابات جمعه 7 هزار و 148 نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.   مراسم اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور قشرهای مختلف در مصلای کرمان  رئیس قوه قضائیه در این مراسم قدرت امروز ایران رو ناشی از حضور آگاهانه مردم و خون شهدا دانست و گفت: این قدرت باید زمینه اقدامات اساسی مسئولان برای اصلاح امور جامعه شود.   حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما مردم باوری را می‌آموزد. رئیس دستگاه قضا اخلاص را از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: شهید سلیمانی هرگز روحیه کوتاه آمدن در مقابل ظلم رو نداشت.
حمله آمریکایی ها، به انتخابات روز جمعه ملت ایران مقامات آمریکا با دخالت مستقیم در امور داخلی ایران میگویند: انتخابات ایران، نمایشی است و حکومت ایران، حکومتی ضعیف است. « برایان هوک» ‌، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، مدعی شده: حکومت ایران، نمی گذارد مردم در انتخابات شرکت کنند و برندگان انتخابات از هم اکنون مشخص شده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
همزمان، وزیر خارجه آمریکا هم در کنفرانس مونیخ ، با حمله شدید به ایران گفت: ایران، با موشک‌های بالستیک، عربستان را تهدید و با حملات سایبری، شبکه‌های خاورمیانه را دچار اختلال کرده .. پمپئو، همه ایرانی ها را ، "تند رو" خواند و گفت : ایرانی میانه رو  وجود ندارد. اروپایی‌ها، «ایرانیان به اصطلاح میانه‌رو» رو باور نکنند.
پمپئو در مصاحبه با الشرق الاوسط هم با حمایت از تصمیم ترامپ، برای ترور سردار سلیمانی گفته: ما فشار بر ایران را، افزایش خواهیم داد تا رفتار حکومت ایران تغییر کند... کارشناسان رسانه تاکید دارند: امریکا در انتظار حضور کم رنگ مردم ایران در انتخابات است تا هجوم همه جانبه اش را به ایران افزایش دهد.
************
کشور از مسیر انتخاب مردم پیشرفت می‏‌کند ؛ نباید انتخاب‌هایی ناروا داشته باشیم در نامه ۱۰ هزار استاد دانشگاه‌ سوء تدبیرها، مناقشه‌های بی‌فایده، دست‌ درازی به بیت‌ المال، خباثت دشمنان، طبقه‌بندی جعلی جناح چپ و راست و راه ندادن تفکر انقلابی در مدیریت کلان کشور مهمترین عامل مشکلات فعلی معرفی و تاکید شده : تشکیل مجلسی کارآمد، بازگشت به شعار‌های انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان راه برون‌ رفتِ بسیاری از مشکلات است.   در نامه استادان دانشگاه ها همچنین هشدار داده شده: تلاش برای بی‌ثباتی در کشور، کاهش مشارکت مردم در انتخابات، زیر سؤال بردن نتیجه انتخابات و حمایت از نامزدهای غرب‌گرا مهمترین توطئه‌های آمریکا در آستانه انتخابات ۹۸ است که با برگزاری انتخابات پر شور باید برای خنثی کردن این توطئه ها تلاش کرد.
*******

انتخاب اصلح در گروی محک ویژگی ها و قابلیت ها برجسته ترین ویژگی که شما رو متقاعد کنه یه نامزد انتخاباتی از عهده مسئولیت ها در مجلس برمیاد چیه؟   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: مدل مهندسی ماهواره مخابراتی ناهید 2 به پایان رسیده و وارد مرحله کیفی شده ایم. آقای صمیمی اضافه کرد: تا نیمه دوم سال آینده جمع بندی این طرح انجام و تحویل سازمان فضایی می شود.. رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: بلوک انتقال مداری سامان را هم در دست اقدام داریم.
*****



منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مردم در انتخابات حاج قاسم سلیمانی حکومت ایران ایران گفت توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد