Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:11:04 GMT

مشکل خاموشی‌های مشترکان پایتخت حل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۴۰۵

مشکل خاموشی‌های مشترکان پایتخت حل شد

با رفع محدودیت‌ها و تامین سوخت نیروگاه ها، کمبود تولید برق نیروگاه‌ها را مرتفع کرده و خاموشی‌های اعمال شده از سوی وزارت نیرو برطرف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز پس از اینکه برخی نیروگاه‌ها به دلیل آنچه که کمبود سوخت نامیده شده بود با عدم تولید برق مواجه شده بودند وزارت نیرو با این عنوان که دوست ندارد شبکه سراسری برق با بلک‌ اوت مواجه شود خاموشی های اضطراری اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفته بود که برای پایدار شدن شبکه سراسری برق مجبور شدیم خاموشی های اضطراری را در برخی نقاط کشور و برخی نقاط پایتخت اعمال کنیم.

ساعاتی پیش شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق نیز با تایید رفع خاموشی‌ها اعلام کردند که با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها مرتفع و خاموشی‌ها برطرف شد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه افزایش مصرف انرژی در بخش خانگی باعث خاموشی‌های پراکنده در کشور شده بود از همه مشترکان خواست که در روزهای آینده هم با رعایت مصرف بهینه، پرسنل صنعت برق و گاز را در تداوم خدمات‌رسانی یاری کنند.

به گفته وی مردم برای کاهش مصرف برق و گاز می‌توانند با خاموش کردن لامپ اضافی و تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش و پوشیدن لباس گرم نسبت به کاهش مصرف انرژی اقدام کنند.

خوش خلق مدیر عامل برق منطقه‌ای صبح امروز با تایید خاموشی برق در چند نقطه تهران دلیل این خاموشی را کمبود تولید برق در نیروگاه‌ها به دلیل محدودیت تامین سوخت نیروگاهها عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو مصرف انرژی تولید برق صنعت برق تامین سوخت نیروگاه نیروگاه ها خاموشی ها تولید برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود