Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@14:22:33 GMT

گریم و لباس رضا عطاران در فیلم سینمایی «روشن»/عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۴۴۵

گریم و لباس رضا عطاران در فیلم سینمایی «روشن»/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

هم‌زمان با ادامه فیلمبرداری «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی در تهران، نخستین تصویر از رضا عطاران در این فیلم منتشر شد.

رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی‌نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی‌زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیرکیوان معصومی، محمد نیکبخت، نازنین سهامی‌زاده و سرگل لواسانی (بازیگر خردسال) در فیلم «روشن» بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روشن»، یک فیلم پُر لوکیشن است که پیش بینی می‌شود فیلمبرداری‌اش تا آخر امسال ادامه داشته باشد.

فیلمنامه «روشن» را روح‌الله حجازی به نگارش درآورده و تهیه کنندگی‌اش را مانند دو فیلم قبلی، خودش بر عهده خواهد داشت. جواد نوروزبیگی هم به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضا عطاران فیلم سینمایی گریم بازیگر رضا عطاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد

 بهنوش بختیاری در صفحه شخصی خوپ، تصویری از چهره متفاوت خود و امین حیایی رونمایی کرد.
او تصویر متفاوتی از خود و امین حیایی منتشر کرد که در اتاق گریم فیلم جدیدشان حضور دارند و نوشت: گریمی تکرار نشدنی همراه با بازیگر و انسانی تکرارنشدنی، امین حیایی نازنین.

خدیجه زمانیان یزدی

دیگر خبرها

  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • رضا عطاران صدام می‌شود