Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان و رییس کمیته مالی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته در روز دوم اسفند فراهم شده است.

محمود سلطانی گفت: کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان پس از تشکیل این ستاد ماموریت‌های خود را در حوزه مالی، پشتیبانی و حمل و نقل با هدف هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمیته همچنین هر ۲ هفته یک بار به صورت منظم اقدام ‌به برگزاری جلسات به منظور بررسی و پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز انتخابات کرد و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مدیر کل مالی و اداری استانداری اصفهان، گفت: پیش‌بینی کلیه ملزومات شعب اخذ رای، پیش بینی خودروهای لازم، تدارک پذیرایی مسئولان شعب اخذ رای در روز انتخابات، انتقال دستگاه‌های احراز هویت به حوزه‌های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته در روزهای گذشته بوده است.

وی گفت: تدارک سرانه پذیرایی از دست اندرکاران شعب اخذ رای به میزان هر شعبه ۲۰ نفر شامل سه وعده غذایی و چهار میان وعده پیش‌بینی شده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با ادارات استان به منظور تامین خودروهای مورد نیاز در روز انتخابات انجام شده است و بر اساس قانون کلیه مدیران کل موظف به همکاری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به پیش بینی احتمال بارش نزولات آسمانی و برف گرفتگی معابر در برخی نقاط استان اصفهان گفت: خودروهایی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای شاسی بلند مناسب برای حمل نقل نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق صعب العبور و برف گرفته تدارک دیده شده ‌است.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان تصریح کرد: این استان یکی از استان‌هایی است که همواره بر اساس برنامه های مدون فعالیت‌های خود را دنبال کرده است و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران استان به منظور رفع نواقص و کسری امکانات انجام شده است.

سلطانی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه وجود دارد اما با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان تلاش شده است این محدودیت برطرف شود.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم به منظور حضور در مناطق برفگیر استان مثل فریدن شهر یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۰ کرسی (به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 استانی سیاسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کمیته مالی و پشتیبانی استانداری اصفهان روز انتخابات استان اصفهان تجهیزات لازم شعب اخذ رای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست