Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:19:23 GMT

مشارکت مردم مهمترین موضوع انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۵۸۳

مشارکت مردم مهمترین موضوع انتخابات است

سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در بازدید سرزده از ستادهای انتخاباتی در خرم آباد افزود: همه باید برای  تشویق و ترغیب مردم نسبت به حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنیم اما این رفتارها باید در چارچوب قانون و با احترام به حقوق شهروندی باشد.

وی اعضای ستادهای انتخاباتی را به رقابت سالم و اطلاع رسانی مناسب دعوت کرد و اظهار داشت:‌ همه باید به نحوی عمل کنیم که در روز انتخابات مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با انتقاد از افراد و کاندیداهایی که نتیجه انتخابات را از قبل اعلام کرده و خود را پیروز می‌دانند، اظهار داشت: انتخابات به عنوان فرآیندی تعریف می‌شود که مراحل و اقدامات آن به‌طور کلی طبق قانون مشخص و تعریف شده اما نتیجه آن نامشخص است.

خادمی ادامه داد: پیشگویی کردن و خود را پیروز انتخابات جلوه دادن در افکار عمومی قبل از شمارش نهایی آرا اختلال در انتخابات، غیرقانونی، خلاف امنیت و در عین حال غیراخلاقی است بنابراین کاندیداها نباید این مباحث را مطرح کنند و مردم نیز بدون توجه به این پیشگویی های کاذب مطابق تشخیص خود به فرد اصلح رای دهند.

استاندار لرستان همچنین  گفت:‌ داوطلبان نمایندگی مردم در مجلس یازدهم قول و وعده‌های غیر ممکن و دست نیافتنی ندهند چراکه یکی از راههای نا امید کردن مردم افزایش توقع های بی مورد است که باعث ایجاد محرومیت های نسبی نیز می شود.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

برچسب‌ها استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی لرستان استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند