Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان یوسف عابدینی گفت : 18طرح عمرانی باهزینه بالغ بر390میلیارد ریال در حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی ایران به بهره برداری می رسد. ​مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان افزود :بهره برداری ازتعریض وبهسازی بیش از 100کیلومتر روکش آسفالت درمحورهای مواصلاتی استان از برنامه های قابل افتتاح این اداره کل به مناسبت چهل ویکمین سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد:روکش آسفالت محور سردشت –میناب به طول 19/5کیلومتر؛لکه گیری وروکش آسفالت محور بندرشهیدرجایی به طول 6کیلومتر؛ روکش آسفالت میدان شهیدنامجو در خروجی شهربندرعباس به سمت حاجی آباد به طول 6کیلومتر؛روکش آسفالت محوربندرلنگه – پارسیان به طول 10کیلومتراز مهمترین پروژه های عمرانی این اداره کل می باشد که به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح ومورد بهره برداری قرارخواهد گرفت . عابدینی اظهارکرد:در همین راستا تعریض وبهسازی محور تنگ بستک به چاه بناردبه طول 3کیلومتر ، روکش آسفالت محوررودان- کهنوج به طول 9کیلومتر،روکش آسفالت محور بستک – بندرلنگه به طول 6کیلومتر وروکش آسفالت رگلاژی محور چاه شیرین – بندرعباس به طول 6کیلومتر از دیگر پروژه های مهم ایام الله دهه مبارک فجر سالجاری است این مقام مسئول تصریح کرد: این پروژه ها باهدف ارتقای ایمنی بیشتر در عبور ومروروروان سازی ترافیک با ضوابط تدوین شده از سوی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای انجام شده است       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری وحمل ونقل جاده ای روکش آسفالت محور طول 6کیلومتر استان هرمزگان بهره برداری دهه مبارک اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 علی اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به به‌سازی محور ابهر_مرشکن که یکی از مطالبات مردمی بود، اظهار کرد: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: برای بهسازی این محور جمعا ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر توضیح داد: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر