Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@03:51:54 GMT

هیچ راه دیگری جز جنگ سوم با لبنان نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۸۴۷

هیچ راه دیگری جز جنگ سوم با لبنان نیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده که با توجه به اوضاع امنیتی در مرز با لبنان هیچ راه دیگری جز جنگ سوم با لبنان نیست.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره،  «نفتالی بنت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده که این رژیم هیچ راه دیگری جز جنگ سوم با لبنان نخواهد داشت.

به ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با توجه به اوضاع امنیتی در مرز با لبنان هیچ راه دیگری جز جنگ سوم با لبنان نیست، هرچند او همزمان مدعی شده که در تلاش برای جلوگیری از وقوع جنگ جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این نیز روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که یگان دریایی این رژیم هفته گذشته رزمایشی را برگزار کرد که شامل حملات فرضی به کشتی‌ها و تأسیسات دریایی اسرائیل با استفاده از موشک، قایق‌ها و پهپاد‌های حامل مواد منفجره بود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به طور مداوم حریم هوایی لبنان و قطعنامه ۱۷۰۱ را نقض می‌کند.

قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد که پس از پایان جنگ ۳۳ روزه اسرائیل با لبنان در سال ۲۰۰۶ تصویب شد، رژیم صهیونیستی را از اقدامات خصمانه ضد لبنان بر حذر‌ می‌دارد،  اما این رژیم بی‌اعتنا به این قطعنامه همواره حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان را نقض می‌کند.

لبنان بار‌ها از شورای امنیت سازمان ملل و مجامع بین‌المللی خواستار اقدام برای پایان دادن به این حملات رژیم صهیونیستی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لبنان اسرائیل نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها