Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@12:26:32 GMT

طرح ساماندهی ویترین‌های پوشاک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۹۰۹

طرح ساماندهی ویترین‌های پوشاک آغاز شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از آغاز طرح ساماندهی ویترین واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک در پایتخت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ «نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ترویج کنندگان فرهنگ غربی، معاونت اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با نگاه ویژه ای، طرح ساماندهی صنوف پوشاک را در سطح پایتخت آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی ضمن تذکر به فروشندگان پوشاک که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که اقدام به تبلیغ مزون و ترویج فرهنگ غربی می‌نمایند، گفت: در صورت عدم رعایت قوانین و ادامه به نمایش گذاشتن ویترین عرضه پوشاک بر خلاف شئون اسلامی، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ «مرادی» با بیان اینکه تذکر و اطلاع رسانی‌های لازم به متصدیان واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک در خصوص رعایت ضوابط و مقرارت صنفی صورت گرفته است، تصریح کرد: این طرح با همکاری اتحادیه صنف پوشاک اجرا می‌شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امینت عمومی تهران بزرگ ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمری که با حضور اعضاء وکارگروه مد و لباس از ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط در حال انجام و شکل گیری است، اظهار داشت: مانکن‌هایی که در ویترین واحد‌های صنفی پوشاک قرار دارند به نوعی ترویج مد گرایی و اشاعه فرهنگ بی بند و باری برای خریداران است که موجب تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خواهد شد.

سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح مذکور که از ابتدای این هفته آغاز شده است و تا پایان سال نیز ادامه دارد، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در بازدید‌های مستمر از صنوف اقدام به جمع آوری مانکن‌های غیر متعارف خواهند کرد و، واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویترین پوشاک مانکن سرهنگ مرادی کارگاه مد و لباس واحد های صنفی طرح ساماندهی تهران بزرگ پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است