Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی ، روز یکشنبه در سخنرانی دربین شهرداران جنوب اراضی اشغالی، مدعی شد که احتمال حمله به نوار غزه پیش از انتخابات ۲ مارس وجود دارد.

اخبار بین الملل - وی این را هم گفت که عملیات نظامی شامل اقدام علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز خواهد شد.

در بیانیه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در مورد این دیدار آمده: «نتانیاهو طی سخنرانی خود،  رئیس شورای منطقه‌ای را در جریان آخرین تحولات مربوط به نوار غزه گذاشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه از قول نتانیاهو تاکید کرده رژیم صهیونیستی، برای همه سناریو‌ها، از جمله یک عملیات گسترده نظامی علیه نوار غزه آماده است.

درپی اعلام مفاد معامله قرن از سوی ترامپ، گروه‌های مقاومت فلسطینی واکنش قاطعی نسبت به آن نشان دادند و تاکید کردند که این دسیسه ترامپ هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

از آن سو، واشنگتن پس از ایستادگی سرسخت مردم منطقه، طی تغییر موضعی آشکار، گفت که اجرای این طرح اجباری نیست و فقط در حد یک پیشنهاد است. حملات راکتی گروه‌های مقاومت حماس به جنوب اراضی اشغالی نیز در این بین و طی هفته‌های اخیر بیشتر هم شده است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اخبار بین الملل انتخابات بنیامین نتانیاهو غزه نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود